
Moderator: Moderator
prezesik25 napisał(a):Ciekaw jestem w jakim stanie jest podstawa wtrysku i czy nie łapie "lewego" powietrza. Podczas pracy silnika na wolnych obrotach postaraj się poruszać na boki całym wtryskiem, jeżeli usłyszysz zmiany, że silnik pracuje lepiej w jednej pozycji a gorzej w drugiej to tylko podstawa wtrysku do wymiany.
Zrób jeszcze reset ECU, tj. zdejmij klemę na 30 minut potem załóż i uruchom silnik, powinno powrócić do normy.
Jeszcze jeden pomysł: podczas pracującego silnika zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury (4-pinowy pod aparatem zapłonowym), jak obroty wzrosną to czujnik do wymiany, a jeżeli nic się nie zmieni to krokowy walnięty.
prezesik25 napisał(a):Szwaby to bdb auta, trzeba tylko na początku o nie zadbać. Ja na 1.4 ABD mam nalatane 370 tys.km
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości