Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez MANIUNI » 12 lis 2012, o 08:11

A może sonda lambda ;-)
MANIUNI
Badacz tematu
 
Posty: 276
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 19:14
Lokalizacja: pacanów

 

Postprzez ci-nek » 12 lis 2012, o 11:05

ma się całkiem dobrze, spalanie w normie
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez MANIUNI » 12 lis 2012, o 11:25

CZASAMIODPOWIADA ZA FALOWANIE NIE ZALEZNIE OD SPALANIA, A przepustnica , moze suilniczek zaloz ori z innego golfika
MANIUNI
Badacz tematu
 
Posty: 276
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 19:14
Lokalizacja: pacanów

Postprzez ci-nek » 12 lis 2012, o 14:20

silniczek nowy ori BOSH z zeszłego roku, przepustnica czysta, nei blokuje się, TPS regulowany

[ Dodano: 2013-01-28, 13:54 ]
jeżeli nie wyskakuje bład sondy, to jak sprawdzić czy jest sprawna?
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Wysokie obroty

Postprzez dawidek1991 » 12 lis 2012, o 15:17

Panowie, po wymianie silniczka krokowego moj golf po zapaleniu ma ponad 2k obrotów. Ogólnie powoli spada a gdy odepne czujnik temperatuty to obroty spadają i ma te 0,9k obrotów. czasami też jest tak, ze jak dodam gazu to obroty pooowoli spadają, nagle doda sobie gazu i znowu spadają... co go boli?? pomóżcie! Kto w Świętokrzyskim pomógł by mi to zrobić?
Avatar użytkownika
dawidek1991
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 11:33
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez pietrasiak2 » 12 lis 2012, o 16:09

Zmierz oporność czujnika temperatury mi się wydaje że padnięty jest :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Stachu_76 » 12 lis 2012, o 16:39

tak jak napisałPłonek, ale możesz wyczyścić przepustnice i zaadoptować ją a to tak nagle ci się stało czy coś robiłeś tzn odłączałeś aku. albo jakieś wtyczki ?
Avatar użytkownika
Stachu_76
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 13:23
Lokalizacja: Piaseczno
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez dawidek1991 » 12 lis 2012, o 20:29

A da radę wyregulować TPS poprzez podpięcie do VAGu?
Avatar użytkownika
dawidek1991
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 11:33
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez misq » 12 lis 2012, o 21:53

a tego krokowca to nówke kupileś??
misq
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8 lis 2012, o 01:17
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez dawidek1991 » 12 lis 2012, o 22:10

Nieee, od kolegi z forum :)

[ Dodano: 2012-11-12, 21:12 ]
Dodam, że dzieje sie to na ciepłym i na zimnym silniku chłopaki :)

[ Dodano: 2012-11-12, 21:17 ]
Oraz dodam, że zaraz po założeniu chodził w miarę dobrze, ale najgorzej zrobiło sie po odpięciu akumulatorka. Po podpięciu i zapaleniu silnik wskoczył od razu na wysokie obroty sporo ponad 2k i nie chciał zejsc, myślałem, że sie zaadoptuje, ale bez powodzenia. Prawidłowe obroty pojawiają sie gdy odepnę czujkę temp 4 pin albo poprostu wychamuje biegiem silnik tak by zszedł poniżej 2k i wtedy schodzi na 1k....
Avatar użytkownika
dawidek1991
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 11:33
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez pietrasiak2 » 13 lis 2012, o 07:37

Powtarzam pomierz czujnik :-)
http://www.google.pl/imgres?q=pomiar+re ... ,s:0,i:116
lub go wymień :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez vwgen1992 » 15 lis 2012, o 20:57

spróbuj wyczyścić kopułkę papierem ściernym drobnym,u mnie pomogło
tomek
vwgen1992
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 20:53
Lokalizacja: Gilowice

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości