Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Dinuś » 16 lis 2012, o 23:00

vwgen1992, tak by nie falował od kopułki , stawiał bym na przepływke lub krokowca
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

 

Postprzez pablomed » 16 lis 2012, o 23:35

piootrek89, najczęsciej w tym silniku: nieszczelność w dolocie jakakolwiek najmniejsza również dotyczy wężyków podciśnieniowy do filtra do serwa itd, zakleszczpna klapka przepływomierza- dotyczy auta narażonych na wystrzały LPG, pomyłka w ustawieniu rozrządu i zapłon (to - bardzo częste), uszkodzenie TPS, nieprawidłowe ustawienie przepustnicy (tu - niema jakiejkolwiek adaptacji po czyszczeniu - ustawioa się ją odpowiedni śróbką wszystkie opisy sa na forum jak posprawdzać. SIlnik jest prosty bardzo testuj po kolei co napisałem na bank szybko się wyjaśni, do testów wystarczy ci miernik uniwersalny, po Vaga sięgniesz na samym końcu jeśli nie znajdziesz problemu miernikiem - w sumie to tylko do sprawdzenia czujnika spalania stukowego jets potrzebny.
Od razu piszę: silniczek krokowy nic do tego falowania niema, bo go niema wcale w tym silniku, jest regulator wolnych obrotów - i nie jest tu winien
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez mateusz_918 » 18 lis 2012, o 18:58

witam i w kącu masz ten sam problem co ja miałem ;)

myślę ze mogę ci pomuc

parę pytań dla ciebię
masz już golfika jakiś czas stało się to naglę robiłeś coś z nim??

u mnie były winne węzyki podcisnieniowe te 3 co masz po lewej stronie jak stoisz przed autem za filtrem powietrza sprawdź jak sie niepodobają to wymien i kolego regurator wolnych obrotów to co nazywacie silniczkiem krokowym ma taką rurkę warto ją uszczelnić silikonem silnikowym
zapłon też może być nietak jak powinien najpierw zrób te węzyki, a nie syczy ci powietrze jak dasz mu lekko gazu z silnika, jak niepomoże to lekko zapłon przestaw ja tak zrobiłem i pomogło ;)
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez piootrek89 » 20 lis 2012, o 12:16

Dzięki wszystkim za odpowiedzi, ale niestety miałem kolizję i autko nadaję się do kasacji :-(

Pozdrawiam :-)
piootrek89
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 18:31
Lokalizacja: KMY

Postprzez pablomed » 20 lis 2012, o 22:34

piootrek89, przykra sprawa, czy KMY oznacza powiat na południe od Kraka?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piootrek89 » 21 lis 2012, o 14:20

tak pablomed okolice Myślenic.
piootrek89
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 18:31
Lokalizacja: KMY

Postprzez mateusz_918 » 22 lis 2012, o 14:24

a moze masz częsci jeszcze ?? pisz na pw
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

WYŻSZE OBROTY NA BIEGU JAŁOWYM: RANO SCHODZI PALIWO

Postprzez gjetei » 27 lis 2012, o 23:50

Witam. Problem wygląda następująco:
Rano gdy chce odpalić Golf'a muszę powciskać kilka razy pedał gazu, przekręcić kluczyk odczekać aż pompka przestanie pchać paliwo i przekręcić kluczyk wtedy samochód zapali normalnie zaś gdy od razu z rana podejdziemy i od razu będziemy chcieli próbować zapalić samochód będzie kręcił a nie zapali dopiero po lekkim dodaniu gazu zapali ale będzie trzeba trzymać przez około 15-20 sek padał gazu bo inaczej zgaśnie albo obroty będą tak niskie i silnik będzie pracował tak nie równo, że aż wszystko się będzie trzęsło. Ale to nie koniec gdy silnik się rozgrzeje obroty oscylują w granicach (1500-2000 mniej więcej bo nie mam obrotomierza :-> ) z wydechu wydobywają się wtedy dźwięki coś w stylu pękających baniek :-P
Podczas jazdy wszystko jest okej, nie dławi się, nie przerywa, nie traci na mocy.
Proszę o jakieś spostrzeżenia, podpowiedzi w czym leży wina ; )

Golf '93 1.4 ABD.
Avatar użytkownika
gjetei
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27 lis 2012, o 23:10
Lokalizacja: Krośniewice

Postprzez Paweu » 28 lis 2012, o 00:48

rozrząd dobrze ustawiony?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez gjetei » 28 lis 2012, o 08:25

Na rozrządzie jest zrobione 48tys. Także niedługo pora na wymiane ale kiedyś było ok a nie sądze, że się przestawil. Podejrzewałem podstawe monowtrysku... Jak i takze zawor zwrotny ale czy miałby on wpływ na prace silnika? Czy moze oddzielić problem zapalania i podwyższonych obrotow może wcale przyczyna nie leży po jednej stronie, no nie wiem już sam prosze o pomoc...
Avatar użytkownika
gjetei
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27 lis 2012, o 23:10
Lokalizacja: Krośniewice

Abf nie równo chodzi na wolnych obrotach i czesto gaśnie

Postprzez siwy_83 » 28 lis 2012, o 09:22

Panowie pomocy zaczeło się to dziać po swapie w dawcy chodził bez problemu równo
jak został przełozony do mnie sa takie objawy.Podobno to mogą być jakieś weze od podcisnienia.
Golf 3 Gti Edition 2,0 16v ABF
moj-golf/2-0-16v-abf-gti-edition-by-siwy-t46449.html
Scirocco Scala 2,0 16v ABF
inne-samochody-z-rodziny-vag/scirroco-ii-scala-2-0-16v-abf-by-siwy-t58893.html
Old Volkswagen's NEVER die, They just get lower.
Avatar użytkownika
siwy_83
Fanatyk
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 9 wrz 2011, o 10:36
Lokalizacja: Łódź

Postprzez dawidek1991 » 28 lis 2012, o 18:31

Sprawdź, może serio nie podpiąłeś podciśnienia i teraz ssie lewe i są takie objawy. Może adaptacja potrzebna :) zapłon przestawiałeś??
Avatar użytkownika
dawidek1991
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 11:33
Lokalizacja: Sandomierz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości