Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez jurekm37 » 2 gru 2012, o 22:47

ale wtyczkami ruszałem i nic
jurekm37
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 17 lis 2008, o 18:08
Lokalizacja: warszawa

 

Postprzez jasiu1989 » 2 gru 2012, o 22:50

na zgaszonym silniku przy wlaczonym zaplonie moze tez miec zwarcie na przewodach a jak nie to to moze silniczek krokowy, moze byc tez aparat zaplonowy swiece przewody zaplonowe troche tego jest, ale jak mowisz ze blad dotyczy przepustnicy to cos z tym musi byc
jasiu1989
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 20:54
Lokalizacja: Piaseczno

Postprzez jurekm37 » 2 gru 2012, o 23:09

silniczek krokowy wymieniony,świece nowe i przewody ,kopułka też
jurekm37
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 17 lis 2008, o 18:08
Lokalizacja: warszawa

Postprzez jasiu1989 » 2 gru 2012, o 23:14

czyli masz ten sam problem co ja mialem calkiem niedawno przy gazniku masz 3 kostki jedna dozuje paliwko druga dozuje powietrze a trzecia dozuje i jedno i drugie czyli porusza przepustnica przewody z dwuch kostek o ile sie nie myle schodza sie w jednym miejscu miedzy klawiatura a gaznikiem jest plastikowa listwa w tej listwie so te przewody u mnie wystarczylo ze ich wyczyscilem i oddzielilem jeden od drugiego szukaj tam usterki jezeli nie tam to na jakims innym odcinku tych przewodow
jasiu1989
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 20:54
Lokalizacja: Piaseczno

Postprzez jurekm37 » 2 gru 2012, o 23:23

możesz jaśniej gdzie ta listwa :?: jak wiem to te przewody łączą się w takiej
wielopinowej okrągłej wtyczce przy wtrysku
jurekm37
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 17 lis 2008, o 18:08
Lokalizacja: warszawa

Postprzez jasiu1989 » 2 gru 2012, o 23:30

dokladnie tak tam sie lacza, listwa znajduje sie u gory silnika miedzy klawiatura a gaznikiem dolotem powietrza
jasiu1989
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 20:54
Lokalizacja: Piaseczno

Postprzez Emiczka » 2 gru 2012, o 23:41

a oprócz tego z TPSem masz wszystko w porządku?
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez jurekm37 » 2 gru 2012, o 23:42

no dobra ale sobie tak myśle że jakby było gdzieś zwarcie to obroty
by szwankowały też podczas przyspieszania i hamowania :-)
jurekm37
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 17 lis 2008, o 18:08
Lokalizacja: warszawa

Postprzez jasiu1989 » 2 gru 2012, o 23:45

a szarpie autem podczas jazdy??
jasiu1989
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 20:54
Lokalizacja: Piaseczno

Postprzez jurekm37 » 2 gru 2012, o 23:47

nie
jurekm37
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 17 lis 2008, o 18:08
Lokalizacja: warszawa

Postprzez jasiu1989 » 2 gru 2012, o 23:52

to inny temat mozesz miec niedrozny uklad wydechowy podejzewam ze auto ma troche przebiegu, a jeszcze inny temat moga byc wypalone zawory
jasiu1989
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 20:54
Lokalizacja: Piaseczno

Postprzez Emiczka » 3 gru 2012, o 00:03

wydaje mi się ze wypalone zawory nie wiele maja tutaj niestety wspólnego. Masz jak byk błąd położenia przepustnicy więc walnięty jest TPS. Tylko odepnij ten TPS i zobacz jak będzie zachowywało się auto.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 20 gości