Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez prezesik » 22 gru 2012, o 22:50

- zrób reset ECU
jak nie pomoże to:
- daj znać jak zimny silnik pracuje na zdjętej wtyczce z czujnika temperatury (4-pinowy w kóćcu przy głowicy)
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

 

Postprzez zb46 » 23 gru 2012, o 10:58

Witam.
A może przekaźnik nr 1?
Pozdro.
zb46
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 10:19
Lokalizacja: miasto

Postprzez pietrasiak2 » 23 gru 2012, o 11:03

Sprawdź jeszcze prąd ładowania , :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez pandamian21 » 23 gru 2012, o 11:22

wrazie jakbys chcial krokowca to mam 2 :) tan przekaznik nr 1 moze byc
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez zb46 » 23 gru 2012, o 22:13

Witam.
Koledzy a gdzie ten przekaźnik jest bo ponoć nie w skrzynce. Jak go znajdę to go wymienić na nowy ze sklepu czy poszukać używki? A i chciałem dodać że te problemy nie występuja zawsze np dzisiaj jest wilgotno a zapalił normalnie.
Pozdro.
zb46
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 10:19
Lokalizacja: miasto

Obroty pomocy!!!

Postprzez pandamian21 » 24 gru 2012, o 15:05

Dzis chcac sprawic swojemu golferowi prezent, zafundowalem mu nowy akumulator :) stary oczywiscie wyjalem, obczyscilem klemy i wkladam nowy. Zrobil mi sie pewnie reset.. problem polega na tym ze po odpaleniu na zimnym trzyma obroty na wysokosci ok 1300 i czasami zaczyna falowac miedzy 1200-1400.. gdy sie za grzeje obroty sa juz normalne, lecz gdy go zgasze i odpalam zaraz obroty same od razu ida na 2tys po czym po malu spadaja do normalnej wartosci.. przy dodawaniu gazu jest ok tylko te obroty spadaja, na 1200 sie chwilke zawiesza i potem juz ok. tak za kazdym razem.. silnik 1.6 aee. pomocy!
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez greg001 » 24 gru 2012, o 15:41

poczekaj może się unormuje albo spróbuj jeszcze raz zresetować kompa
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pandamian21 » 24 gru 2012, o 16:31

probowalem juz 2 razy.. niestety nadal to samo.. zauwazylem ze jak odlacze czujnik temp to nie mozna zapalic go. czy to normalny objaw?

[ Dodano: 2012-12-25, 11:23 ]
pomoze ktos?
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez pablomed » 26 gru 2012, o 01:41

pandamian21, po pierwsze silnik AEE jest na wtrysku wielopunktowym - w tych silnikach reset sterownika poprzez odpięcie klem nie jest możliwy.
Wykonuje się go o ile wiem poprzez podpięcie do VAGA i wprowadzenia nastaw podstawowych - o tym silniku dużo jest popisane na różnych forum skody seata vw to łatwo konkrety znajdziesz.
Ale jest tez duża szansa że jednak ustąpi problem - tylko po dłuższym czasie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pietrasiak2 » 26 gru 2012, o 10:30

Tak jak pablomed napisał podepnij go do kompa ja bym sprawdził też rezystancję czujnika cieczy w pełnym zakresie temperatur.Moim zdaniem to może zbieg okoliczności z aku i poprostu coś się zaczyna dziać z zespołem przepustnicy lub nieszczelnością w podciśnieniu i odmie :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez pandamian21 » 26 gru 2012, o 13:14

hmm.. okej jutro sie za to wezme gdyz juz mi rece opadaja ;) z 1.8 problemy rozwiazywane byly bez wiekszych nerwow, a tu mnie szlak trafia :) za chcialo mi sie AEE :D
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

SILNIK PODCZAS JAZDY DLAWI SIE PO DODANIU GAZU

Postprzez jerzy28 » 26 gru 2012, o 15:37

czesc jestem posiadaczem volkswagena golfa III silnik abu 94r mam problem z silnikiem jak jest zimny nie pracuje rowno i w czasie jazdy po dodaniu gazu dlawi sie zwalnia i przyspiesza po chwili moze wiecie co jest tego przyczyna? JAK SIE NAGRZEJE jest wszytsko ok czekam na jakies wskazowki dzieki jerzy28
Jerzyk
jerzy28
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 17 lut 2012, o 00:08
Lokalizacja: Krzywcza

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron