Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 22 lut 2013, o 11:37

co Ty piszesz, golfy się nie psują :-D
a tak na serio - hall albo cewka. zamotaj sobie jakąś cewkę na chwile, podepnij, trochę pojeździj i zobaczysz czy coś się zmieniło. jak nic to można brać się za halla
u mnie też tak na początku było, jak hall złapał temp to nie działał poprawnie, cewka to samo

przenoszę do pokrewnego tematu
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Problem z obrotami

Postprzez raf.corp7 » 24 lut 2013, o 16:54

Witam
wymieniałem ostatnio sprzegło po złożeniu wszystkiego tak jak ma byc odpalam golfa i chodzi na 2 tys. nie wiem co jest grane czasami po przegazowaniu spaana do normalnych obrotów a czasem jeszcze sie tak zawiesza na 1.5 tys obrotów nie wiecie czym to moze byc .
tylko wymieniłem sprzegło nic wiecej nie robiłem.
a czasami normalnie ma obroty.

po 1 - tytułuj poprawnie temat a nie "dziwna sprawa"
po 2 - zamieszczaj temat w odpowiednim dziale
poza tym fajnie by było jakbyś chociaż napisał jaki masz silnik
Ostatnio edytowano 25 lut 2013, o 01:06 przez raf.corp7, łącznie edytowano 1 raz
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez AdamPLSieradz » 24 lut 2013, o 17:55

Miałem coś takiego w Mercedesie W124 2.0 benzyna. Identyczne objawy. Tam winny okazał się potencjometr przepustnicy. Może z tym sprzęgłem to po prostu zbieg okoliczności?
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez Pozor » 24 lut 2013, o 19:13

sprawdź czy nie masz czegoś luźnego czy czegoś przy wyciąganiu skrzyni nie uszkodziłeś a nie zdajesz sobie z tego sprawy
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez raf.corp7 » 24 lut 2013, o 23:36

przegladałem wszystko jest tak jak było . bo nie ma opcji zebym przestawił zapłon albo cos ??.
a to ten potencjometr to musze wymienic czy da sie cos zrobic ??

ale czasami jest ok i ma dobre obroty a czasami wlasnie sie zawiesza. ale nigdy nie wiecej niz 2 tys obrotów

[ Dodano: 2013-02-24, 22:42 ]
mam jeszcze takie pytanie a jak bym miał ten potencjometr walniety to powinno mi pokazan na vagu??
bo podłaczałęm kompa i nie pokazuje błedu .
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez AdamPLSieradz » 25 lut 2013, o 00:57

raf.corp7 napisał(a):przegladałem wszystko jest tak jak było . bo nie ma opcji zebym przestawił zapłon albo cos ??.
a to ten potencjometr to musze wymienic czy da sie cos zrobic ??

ale czasami jest ok i ma dobre obroty a czasami wlasnie sie zawiesza. ale nigdy nie wiecej niz 2 tys obrotów

[ Dodano: 2013-02-24, 22:42 ]
mam jeszcze takie pytanie a jak bym miał ten potencjometr walniety to powinno mi pokazan na vagu??
bo podłaczałęm kompa i nie pokazuje błedu .


W Mercedesie nie było pojęcia "komputer", z mojego doświadczenia wiem, że niby da się go wyczyścić, ale w moim przypadku po dwukrotnym czyszczeniu usterka momentalnie powracała i musiałem zakupić nowy potencjometr. Myślę, że VAG powinien coś pokazać.
Może to być jeszcze "lewe powietrze" albo silniczek krokowy, to wszystko co teraz przychodzi mi do głowy, sprawdź to.
A podczas jazdy na biegach jak się zachowuje?
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez raf.corp7 » 26 lut 2013, o 19:06

jak jade to elegancko idzie i wogole tylko ze zawiesza sie na tych obrotach a czasami elegancko spada do 900 obrotów.
a mozna jakos sprawdzic silniczek krokowy czy odrazu musze wymienic zeby sie przekonac ??

[ Dodano: 2013-02-26, 19:32 ]
mam takie pytanie te 2 czujniki co sa na kruccu wody to ktory z nich to jest czujnik cieczy ?? bo ja mam tylko do jednego wtyczke wpieta a w drugi nie.
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez gentki » 1 mar 2013, o 21:44

trollu napisał(a):co Ty piszesz, golfy się nie psują :-D
a tak na serio - hall albo cewka. zamotaj sobie jakąś cewkę na chwile, podepnij, trochę pojeździj i zobaczysz czy coś się zmieniło. jak nic to można brać się za halla
u mnie też tak na początku było, jak hall złapał temp to nie działał poprawnie, cewka to samo

przenoszę do pokrewnego tematu
dzisiaj obadałem że na przewodach zapłonowych po spryskaniu jest ostra dyskoteka, chyba muszę zainwestować w porządne bremi, beru bo najwidoczniej sentech po 3 latach zdechł
gentki
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 1 lis 2011, o 23:31
Lokalizacja: czewa

Postprzez trollu » 2 mar 2013, o 15:18

ja mam beru jakieś 1.5 roku i nie narzekam
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Matex » 9 mar 2013, o 20:21

Mam pytanie . Co może być spowodowane nierówną pracą silnika na zimnym? Tak jakby palił na 3 gary ,po pierwszej przy-gazówce przydławi się i potem już silnik chodzi normalnie. Dodam, że nie zdarza się to zawsze tzn raz zapala nierówno a raz normalnie. Wymienione były świece , kable , kopułka , palec , podstawa wtrysku. Parę miesięcy temu dostałem od was odpowiedź, że może to być kopułka i palec lecz wymieniłem to i jest to samo. Więc czekam na dalsze odpowiedzi. Z góry dzięki . Pozdrawiam.
Matex
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 08:17
Lokalizacja: Grudziądz

Postprzez gentki » 11 mar 2013, o 20:48

no i zakupiłem przewody bremi nowe, jednak problem najważniejszy nie znikł. Tzn przy odpalaniu następuje pełen obrót silnika następnie rozrusznik nie ma siły zakręcić i następuje reset zegarów.... Już ta sytuacja mnie wnerwia bo aku ma rok czasu przewody nowe, cewka nowa TEMIC rozrusznik przeglądałem 3 razy. Myślałem jeszcze nad kostką stacyjki ale pewnie jakby była nadpalona to cały czas byłby problem czy ciepły czy zimny, a tak to loteria jest kiedy wystąpią problemy z odpaleniem
gentki
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 1 lis 2011, o 23:31
Lokalizacja: czewa

Zawyżone oborty 1.6 MK3

Postprzez Celek » 23 mar 2013, o 15:50

Witam mam taki problem. zanim przeczyściłem przepustnice było idealnie, lecz gdy silnik miał 60-70 stopni obroty spadały z 950 na 800. Lekko gazu i było ok. Jak miał już 90 stopni chodził super. Była czyszczona przepustnica, adaptacja itd. I co? nadal zawyżone obroty do tego falują :cry: jak jest lekko ciepły jest ok. Ale jak gorący to wtedy falują. Jak to wytłumaczycie ? Jest gorzej po czyszczeniu niż po :-(
Celek
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 mar 2013, o 15:42
Lokalizacja: Pecna/Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

cron