Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez prezesik » 22 paź 2013, o 22:08

Nie mam pomysłu już co można jeszcze sprawdzić..
zrób reset ECU
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

 

Postprzez Kristoph00 » 23 paź 2013, o 10:10

Czyli odłączyć na parę minut kabel + od akumulatora?
Kristoph00
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23 cze 2013, o 14:33
Lokalizacja: Bytom

Postprzez prezesik » 23 paź 2013, o 12:11

Kristoph00 napisał(a):Czyli odłączyć na parę minut kabel + od akumulatora?
tak, 15 minut wystarczy. Potem uruchom zimny silnik, aby chodził sobie na wolnych obrotach aż do włączenia wentylatora, tylko nie tykaj pedału gazu. Sterownik "nauczy się" nowych nastawów i powinno być ok.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez eskultimo » 23 paź 2013, o 20:35

zrobiłem tak jak mówiłeś i samochód nie chciał zapalić :-o :-o :-o :-o :-o .
eskultimo
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 8 lut 2013, o 12:20
Lokalizacja: WWL

Postprzez sitek699 » 24 paź 2013, o 11:18

moze byc wina cewki tez kolezko. ja borykalem sie ze swoim aee podmienilem cewke i spoko tez wymienilem takze swiece ngk i kable zaplonowe beru
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez miras200888 » 24 paź 2013, o 22:53

mozesz miec silniczek krokowy na wykonczeniu
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez robak664 » 24 paź 2013, o 23:24

Podłączam się do tematu.. Mam to samo, nie jesteś sam..
Remont silnika, świece, kable, kopułka, palec, aparat, nowa głowica, nowy wałek rozrządu, nowa sonda, filtry, przepustnica i nic..
Dużo ludzi pisało, że jakiś elektrozawór par paliwa, próbowałem i też nic.
I tak jak piszesz spalanie masakryczne jest..
Została do wymiany cewka, może to pomoże chociaż wątpie..

Jeżeli na coś wpadniesz czekam na wiadomość.
My car, my passion, my lifestyle.
Avatar użytkownika
robak664
Czytacz
 
Posty: 92
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 17:52
Lokalizacja: Tychy

Postprzez Knight Rider » 25 paź 2013, o 00:47

robak664 napisał(a):Podłączam się do tematu.. Mam to samo, nie jesteś sam..
Remont silnika, świece, kable, kopułka, palec, aparat, nowa głowica, nowy wałek rozrządu, nowa sonda, filtry, przepustnica i nic..
Dużo ludzi pisało, że jakiś elektrozawór par paliwa, próbowałem i też nic.
I tak jak piszesz spalanie masakryczne jest..
Została do wymiany cewka, może to pomoże chociaż wątpie..

Jeżeli na coś wpadniesz czekam na wiadomość.


Jeśli mówisz ze tyle rzeczy już wymieniłeś to sterownik silnika zostaje tylko...
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Postprzez Kristoph00 » 25 paź 2013, o 21:44

Dzięki pomgoło...

[ Dodano: 2013-10-25, 20:44 ]
A jednak nie 3 dni pojeździłem i to samo... Czytałem że tak mają Golfy i trzeba zrobic jakiś przekaźnik co by resetował kompa po każdym zgaszeniu auta ? Ogarnął by ktoś to z moich okolic ?
Kristoph00
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23 cze 2013, o 14:33
Lokalizacja: Bytom

Postprzez killah » 26 paź 2013, o 09:43

Kristoph00 napisał(a):Dzięki pomgoło...

[ Dodano: 2013-10-25, 20:44 ]
A jednak nie 3 dni pojeździłem i to samo... Czytałem że tak mają Golfy i trzeba zrobic jakiś przekaźnik co by resetował kompa po każdym zgaszeniu auta ? Ogarnął by ktoś to z moich okolic ?


Takie modyfikacje to tylko w warsztatach u pana władka robią.

Duużo rzeczy kolego Ci zostało do sprawdzenia.

Naprzykład czujnik temperatury cieczy, czujnik temp powietrza gdzieś obok wtrysku, może hall, może lewe powietrze łapie, może silniczek krokowy o któym wszyscy jakoś zapomnieli... - no i na samym końcu wymienia się też sam ECU bo też się czasem psują i nie są wieczne..

Z tym że jak po resecie ECU chodził dobrze to ja bym się skłonił na ten czujnik koło wtrysków. Kiedyś kolega gajdzik kilka lat temu w 1.8 walczył z tym aż wywalczył. Postam się potem poszukać jego tematu ale to było bardzo dawno. Ale może ktoś z obecnych ogarniętych użytkowników forum Ci podpowie - naprzykład Pablomed. Napisz do niego pw albo poczekaj az tutaj odpisze.
killah
 

Nierówne obroty

Postprzez nitro24 » 26 paź 2013, o 13:28

witam mam golfa III 1.8 z LPG i posiadam następujący problem : zaróno podczas jazdy jak i na luzie bez dodawania gazu momentami mam obroty wachajace sie pomiędzy 1500 - 2000 obrotów i strasznie głośno wtedy chodzi silnik na (beznynie i LPG )co to może być ?a w dodatku przy skręcie na drugim biegu przy obrotach ok 1500 - 1200 zdusza mi go na gazie na benzynie nie mam tego problemu
nitro24
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26 paź 2013, o 13:20
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez robak664 » 26 paź 2013, o 22:09

ja dzisiaj u siebie wypiąłem wtyczke z czujnika położenia przepustnicy i samochód chodzi równo na 1000 obrotów i da się jezdzić, troszkę przy odpalaniu ma problem.

Skoro to odpiołem to przepustnica czy sam ten czujnik ?

Czy może coś z góry ?
My car, my passion, my lifestyle.
Avatar użytkownika
robak664
Czytacz
 
Posty: 92
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 17:52
Lokalizacja: Tychy

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości