Moderator: Moderator
Siemka widzę że ty też masz problem z AEE i też tyla wymieniałeś a pisałeś że przepustnice teź i dalej to samo a bez wtyczki jezdzi ja ez jezdze już 5 miechów bez wtyczki i tez mam druga przepustnice ale uzywke i sie zastanawiam nad kupnem nowej albo nad wymiana aparatu zapłonowego z hallem bo gdzieś tez wyczytałem że koleś ino że w passacie miał tak że jak zimny to jezdził a jak sie zagrzał od ok. 80 stopni to zaczynał szarpać i gasnac na wolnych wymienił aparat z hallem i przestało. ino ciagle se zadaje pyt dlaczego bez wtyczki nic sie nie dzieje i w miare jezdzi niekiedy mułowato ale jezdzi a z wtyczka takie problemy(aczkolwiek kultura pracy silnika z wtyczka a bez to niebo a ziemia duzo lepiej sie wkreca na obrotty itd.)szkoda że niemam zaprzyjaznionego sklepu w kttorym bym mogł kupic przepusttnice a w razie nie poprawy zwrocic ja aczkolwiek mysle o allegro tam wkoncu można zwrócić do 10 dni bez podania przyczyny jak byś se poradził daj znać co wymieniłesKnight Rider napisał(a):To raczej ze przepustnica przecież to jest jeden element,musi coś się uwalać w części elektrycznej. Ja bym starał się przekopać jeszcze instalacje od przepustnicy do sterownika i ewentualnie sterownik bo może tez już padać a wiadomo jaki jest Magnetti Marelli i właśnie ten nieszczęsny zaworek od oparów paliwa bardzo często on takie cyrki potrafi robić.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 41 gości