Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Pasztet100 » 31 maja 2014, o 12:46

Wilkuuu a może masz źle ustawiony zapłon, no i podstawa to zobacz w jakim stanie są świece :P
[shadow=green]Mój GT Special[/shadow]
Avatar użytkownika
Pasztet100
Members
 
Posty: 2253
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 22:00
Lokalizacja: SH

 

nierowne obroty golf 3 2e

Postprzez kriss0009 » 6 wrz 2014, o 15:12

witam wszystkich. zaczne od tego, ze kable , swiece , kopulka i palec zostaly wymienione. po odpaleniu na zimnym, trzyma ponad 1000 obrotow, a za jakiejs 5 min spada do 800 im tak sie trzyma, a do tego nierowno chodzi, jak sie nagrzej jest troche lepiej. po nagrzaniu wciskajac gaz na luzie i trzymajac 3000 obrotow sinikiem rzuca i intensywnie czuc paliwo. tak samo jest na trasie, gdy temperatura sie schladza to nie da rady jechac, rzuca nim i szarpie. pomoze ktos?
kriss0009
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 sie 2014, o 17:08
Lokalizacja: Gryfice

Postprzez MiroGti » 6 wrz 2014, o 17:11

kriss0009 napisał(a):intensywnie czuc paliwo.

czyli za dużo tego paliwa dostaje ,pewnie czujnik temperatury na krućcu ;-) lub sonda ale kuknij pod maskę jak czuć paliwo czy koło regulatora ciśnienia paliwa na listwie nie leci nic
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pasztet100 » 6 wrz 2014, o 17:58

kriss0009 to że na zimnym po odpaleniu trzyma Ci ponad 1000obr a po około 5min spada to akurat normalne, tak działa automatyczne ssanie :)
To że czuć benzyne to tak jak kolega wyżej napisał że dostaje za dużą dawke paliwa, czyli potocznie może go zalewać. A masz problemy z odpalaniem, np długo musisz kręcić lub czy kopci? Może to być czujnik temperatury cieczy (on podaje temperature silnika i komputer wtedy dawkuje paliwo na ssaniu), mogą to być wtryski (mogą sie zacinać lub być zanieczyszczone)....
[shadow=green]Mój GT Special[/shadow]
Avatar użytkownika
Pasztet100
Members
 
Posty: 2253
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 22:00
Lokalizacja: SH

Postprzez kriss0009 » 6 wrz 2014, o 19:18

Ale jak juz ssanie sie wylaczy, to trzyma 800 obrotow i i czuc jak nie rowno chodzi. Sonda byla sprawdzana a i odpinalem kostke i bez zmian. Trzymajac 3000 obrotow tak jak pisalem steasznie niz rzuca i czuc paliwo jak by go nie przepalalo. Odpala normalnie, czy cieply czy zimny. Juz nie wiem co jest.
kriss0009
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 sie 2014, o 17:08
Lokalizacja: Gryfice

Postprzez MiroGti » 6 wrz 2014, o 19:58

T sprawdź czy w wężach do regulatora paliwa czuć paliwo ,bo może to być jego wina nie domyka i przy większym obciążeniu ( 3000obr) nie utrzymuje ciśnienia na wtryskach i stąd falowanie lub wtryski już leja
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kriss0009 » 6 wrz 2014, o 20:00

A gdzie jest ten regulator?
kriss0009
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 sie 2014, o 17:08
Lokalizacja: Gryfice

Postprzez MiroGti » 6 wrz 2014, o 20:04

A pogubiłem się ty masz 2,0 jakie ozn? jak masz 2E to regulator jest po lewej stronie na listwie Obrazek
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kriss0009 » 6 wrz 2014, o 23:39

No to jutro sprawdze dojscie do tego regulatora, a czujnik temperatury cieczy, to ten co jest kolo kopulki?
kriss0009
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 sie 2014, o 17:08
Lokalizacja: Gryfice

Postprzez MiroGti » 7 wrz 2014, o 09:52

kriss0009 napisał(a):to ten co jest kolo kopulki?

raczej nad, w króćcu 4piny ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kriss0009 » 7 wrz 2014, o 10:10

a do tego dzis jechalem z rana i nie chcial nawet osiagnac 70 stopni, a w miescie normalnie dogrzewa do 90
kriss0009
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 sie 2014, o 17:08
Lokalizacja: Gryfice

Postprzez MiroGti » 7 wrz 2014, o 10:35

nie chcial nawet osiagnac 70 stopni, a w miescie normalnie dogrzewa do 90

powinien zawsze 90 stopni mieć nie ważne czy trasa czy miasto , termostat do wymiany na początek,bo jeśli silnik nie dogrzany jest to automatycznie czujnik podaje dawkę na ssaniu z stąd problemy ,zacznij od termostatu a usterka sama zniknie z muleniem ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości