Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez PabloSBT » 13 mar 2012, o 13:03

włożyłeś właściwe świece?? ja miałem zawsze 3 elektrodowe NGK i chodziło dobrze teraz pokusiłem się o jedno elektrodowe denso i na zimnym mi obroty falują ale też mi auto zyskało na mocy :P
u mnie też się rozleciały te uszczelki pod wtryskiem i chciałem dokupić ale nigdzie tego nie ma :( w internecie znalazłem te uszczelki pod nazwą "zestaw naprawczy wtrysku golf III" ale do tych firm które znalazłem i powiedzieli że nie mają tego na magazynie :( złożyłem u mnie wszystko na silikon do wysokich temperatur i jest ok ale obroty mam niższe miałem 850-900 a teraz mam 750-800-850 :P jak dostaniesz gdzieś te uszczelki to daj znać bo u mnie nawet na zamówienie nie da sie dostać :(

wracając do tematu jeśli na starych świecach jest dobrze to raczej szukał bym winy w zapłonie
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

 

wysokie obroty

Postprzez adam291989 » 15 mar 2012, o 12:12

Chodzi dokładniej o to że obroty na biegu jałowym wzrastają mi do około 2tyś pytanie co to może być jaka jest tego przyczyna posiadam silnik 1,4 i mam pytanie gdzie znajduje się silniczek krokowy w tym modelu silnika??
adam291989
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 15:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez BuliQ » 15 mar 2012, o 21:17

Napisz jaki typ silnika masz..Mozliwe, że u Ciebie silniczek krokowy znajduje sie przy przepustnicy
BuliQ
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 17 lip 2008, o 23:53
Lokalizacja: Rzepin

Rosnace obroty na biegu jałowym

Postprzez Mateo » 27 mar 2012, o 21:14

Witam serdecznie.Mam problem z Golfem 3 1.8
Chodzi o to ze rano zapalam auto bez problemu i na biegu jałowym obroty sa 1500tys po przejechaniu ok 10km i zrobieniu krotkiej pauzy i ponownym odpaleniu przy gorącym silniku obroty wchodzą na 3000tyś. Do tych anomali dochodzą problemy z temperaturą cieczy na poczatku było nie ciekawie kontorlka sie świeciła a temp 120,teraz wskazuje ok 70.
Czy te oba przypadki maja coś ze sobą wspólnego.Znajomy mówi że to silniczek krokowy i czujniki temp.
Dziekuje z góry za odpowiedz
Avatar użytkownika
Mateo
Czytacz
 
Posty: 119
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 11:32
Lokalizacja: Ostrowiec Sw

Postprzez KaMe101 » 27 mar 2012, o 22:57

Co do czujnika temperatury to może mieć całkowita rację bo może ci przez to wskazywać złą temperaturę, a silniczek krokowy też możliwe że głupieje, zawsze warto podłączyć samochód pod VAGa jeśli masz taka możliwość i ewentualnie posprawdzać błędy silnika.
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

rosna obroty po nacisnieciu pedalu hamulca

Postprzez rafal9119 » 30 mar 2012, o 09:42

witam mam taki problem jak 4 razy pod rzad nacisne szybko pedal hamulca to z 650 obr wzrasta na 2 tys. co moze byc problemem nigdy tego nie było.?? pomoze ktos?
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez slavwek.ie » 30 mar 2012, o 13:01

rafal9119 napisał(a):z 650 obr
Coś masz za niskie te wolne obroty..
rafal9119 napisał(a):jak 4 razy pod rzad nacisne szybko pedal hamulca to
to serwo hamulca "zabiera" podciśnienie z układu dolotowego i silnik krokowy zwiększa obroty silnika żeby ten nie zgasł. Naturalna rzecz.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez rafal9119 » 30 mar 2012, o 13:58

650 to normalne obroty w AEE. nie trzesie nie gasnie itd. ale to mu potrzeba az 2 tys zeby nie zgasł cos dziwne to jest. A dzis zauwazyłem ze jak naciskam z 10 razy to nawet 4 tys i pewnie jak ty tak naciskał to do czerwonego na obr by doszło.
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez pablomed » 30 mar 2012, o 16:40

pewnie dziura w membranie serwa, nie musi być tak na 100 procent ale od tego by zaczął sprawdzanie, hamulec nie jest troche słabszy?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez rafal9119 » 30 mar 2012, o 18:53

zalezy kiedy nie raz tak czułem ze jest troche słabszy. a da to rade jakos naprawic czy zmiana serwa??

[ Dodano: 2012-03-30, 18:01 ]
pewnie czeka mnie wymiana serwa? a czy to ma wpływ na palenie auta bo od kąd sie to stało to dlugo kreci zanim odpali.
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Problem z obrotami...

Postprzez Slawek67 » 3 kwi 2012, o 21:46

Witam.

Jestem nowy na forum i mam taki problem, może ktoś z forumowiczów
już się z czymś takim spotkał.
Mam gola 3 rocznik 1996. i mam problem z obrotami silnika dziwnie falują
od 1400do 1800 a czasami potrafi podskoczyć do 2200 mnij więcej.
Na rozgrzanym silniku na obrotach wolnych otrzymują się na 1000 obr.
Dzisiaj wymieniłem przepustnice na nową i nic się wogule nie zmieniło
a co ciekawe komputer nie pokazuje żadnego błędu,
co to może być bo mój mechanik nie ma pojęcia.

pozdrawiam slawek67
Slawek67
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 21:09
Lokalizacja: OXFORD

Postprzez paxstor » 3 kwi 2012, o 22:26

Slawek67, a zresetował kompa?? ja miałem kiedyś coś podobnego odpiąłem aku na 30min i problemu nie mam do dziś
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości