Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Slawek67 » 3 kwi 2012, o 23:08

Tak komputer odpiłem , do momenty wystygnięcia silnika.
Slawek67
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 21:09
Lokalizacja: OXFORD

 

Postprzez BuliQ » 4 kwi 2012, o 08:12

Jeśli masz silnik na monowtrysku to sprawdz silniczek krokowy oraz zobacz czy nie łapie gdzieś lewego powietrza :-D
BuliQ
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 17 lip 2008, o 23:53
Lokalizacja: Rzepin

Postprzez Paweu » 4 kwi 2012, o 11:06

sprawdz stan podstawy wtrysku... może być do wymiany
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez rafal9119 » 4 kwi 2012, o 11:55

ierwsze co to napisz oznaczenia silnika. bo nikt sie nie bedzie domyslał???!!!!
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez Slawek67 » 4 kwi 2012, o 18:42

Oznaczenie silnika to AEE jeśli to jest to o co pytacie.
Slawek67
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 21:09
Lokalizacja: OXFORD

Postprzez rafal9119 » 4 kwi 2012, o 18:45

tak to własnie i to duzo zmienia. wyczysc przepustnice i zrób adaptacje i powinno pomoc
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez Slawek67 » 4 kwi 2012, o 19:38

Chyba nie pomorze bo przepustnica jest nówka ze sklepu,
i komputer też poszedł ruch. Więc adaptacja też została
zrobiona. I nic nie pomogło, żadnych zmian.
Slawek67
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 21:09
Lokalizacja: OXFORD

Postprzez pablomed » 4 kwi 2012, o 22:23

Slawek67 napisał(a):komputer też poszedł ruch
doradzam poczytać o tym więcej, problem z AEE jest powszechny, o ile pamiętam nie sama adaptacja, tylko przywrócenie nastawów podsatwowych w tym silniku
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Slawek67 » 4 kwi 2012, o 22:41

przepraszam a co to jest przywrócenie nastawów podstawowych,
i jak się to robi ....
Slawek67
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 21:09
Lokalizacja: OXFORD

Postprzez RemosS » 6 kwi 2012, o 23:44

Może to być źle ustawiony zapłon. Ja kupiłem niedawno golfa 1.8 AAM i miałem takie same objawy jak u Ciebie, i jak ustawiłem zapłon to wszystko chodzi pięknie ;-)
RemosS
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 31 mar 2012, o 22:49
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Postprzez dezerter007 » 11 kwi 2012, o 13:01

po odłączeniu sondy nie ma różnicy....

wymieniłem już kompletny monowtrysk...

zastanawiam się czy może być uszkodzona taka zielona gruszka podciśnieniowa która jest obok filtra powietrza, bo jak dodaję gazu to wężyk zaciska się jakby nie mógł pobrać powietrza....?
www.web-mark.pl - tworzenie stron www
dezerter007
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27 sty 2012, o 22:00
Lokalizacja: morąg

Postprzez prezesik » 11 kwi 2012, o 14:29

dezerter007 napisał(a):zastanawiam się czy może być uszkodzona taka zielona gruszka podciśnieniowa która jest obok filtra powietrza, bo jak dodaję gazu to wężyk zaciska się jakby nie mógł pobrać powietrza....?
zapodaj foto, bo trudno co to za element.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 14 gości