Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez kali » 14 kwi 2012, o 17:25

prosze o podanie charakterystyki czujnika temp (1,6 AEE) temperatura a oparność
kali
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2 cze 2008, o 07:36
Lokalizacja: malbork
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez rafal9119 » 14 kwi 2012, o 19:22

kali napisał(a):prosze o podanie charakterystyki czujnika temp (1,6 AEE) temperatura a oparność

Duzo jest tego na forum. GOOGLE.PL nie gryzie
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez kali » 15 kwi 2012, o 11:26

nie obrazam się mimo to proszę o linka na temat charakterystyki czuja temp. ,z góry bardzo dziękuję pozdrawiam
kali
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2 cze 2008, o 07:36
Lokalizacja: malbork
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez rafal9119 » 15 kwi 2012, o 17:06

MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez kali » 15 kwi 2012, o 20:24

I o to mi chodziło dzięki pozdrawiam :-)
kali
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2 cze 2008, o 07:36
Lokalizacja: malbork
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Dławi sie silnik, nierowno chodzi,strzela z rury

Postprzez michaelseven » 16 kwi 2012, o 10:01

Mam problem jak dojezdzam do skrzyzowania hamuje przy wcisnietym sprzegle bez roznicy na jakims gazie silnik prawie gasnie spadaja obroty albo calkowicie zgasnie,na biegu jalowym strzela z rury ciagle.Nie mowicie ze zle ustawiony zaplon bo ustawialo mi zaploan 4 elektrykow i z 6 mechanikow w ciagu jednego roku i efektow nie widac i według nich wszystko jest w normie.naciagnelem linke o dwa zabki oborty nawet sie nie zwiekszyly zostaly przy 900 ale zaczal minimalnie rowniej chodzic ale strzela nadal.Najbardziej tak odpierdala jak jest zimny silnik jak cieply pracuje normlanie. teraz w zime przy -20stopniach C kiedy go odalalem rzucalo nim jak szatan,slyszalem stuki jakby w silniki po 5 minutach przechodzily;/.Wladowalem w ten samochod ok 10tysiecy zł efketow nie widac tylko jest jeszcze gorzej niz bylo...z dnia na dzien cos sie psuje.Prosze o pomoc/dodam ze mechanicy nie wiedza o co chodzi
\moze problem tkwi w czujnikach od skrzyni ktora nie ejst od mojego samochodu?koles mowil ze to 1,8 a wyszlo ze 1,6...moze czujniki nie wspolgraja z kompem czy cos
michaelseven
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 20:46
Lokalizacja: xyz

zacinajace sie obroty

Postprzez rafal9119 » 17 kwi 2012, o 07:39

Witam ostatnio zauwazyłem ze zacinają sie oborty na 2 tys. OPISZE JAK TO WYGLADA: pale go rano obroty na 1100 ale jak tak podjade do 2 km i wrzuce na luz to sie własnie zacinaja. czasami sie zatną na 1500 to już różnie. . wymieniłem czujnik temp.kopułke,palec,swiece, przepustnica czysta.podłanczany był pod vag. i to nic nie dało.ma ktos jakieś propozycje co możę być mu??? Z góry dzieki.
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez zybi » 17 kwi 2012, o 07:59

Silnik krokowy i przepustnica do czyszczenia,badz do wymiany krokowiec
Avatar użytkownika
zybi
Badacz tematu
 
Posty: 285
Dołączył(a): 8 lut 2012, o 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rafal9119 » 17 kwi 2012, o 08:37

rafal9119 napisał(a):przepustnica czysta
wyzej napisałem a krokowy razem z przepustnica jest.

[ Dodano: 2012-04-17, 15:09 ]
nie dawno zauwazyłem ze jak jade 90 km/h i wrzuce na luz to obroty faluja tak od 1000 do 2000. a na postoju nie miał ktos taki problem bo to zaczyna sie meczace
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez marker10 » 17 kwi 2012, o 10:39

na co ty 10 tyś wpakowałeś w te auto.

Hmmm... jaka jest temperatura wody jak auto się nagrzeje ? dużo chleje paliwa ?
Avatar użytkownika
marker10
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 12:00
Lokalizacja: CW

Postprzez sitek699 » 17 kwi 2012, o 12:24

pompa paliwa sprawdzana?
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez KaMe101 » 17 kwi 2012, o 21:39

Przy uszkodzonej pompie paliwowej strzałom z wydechu a raczej detonacjom niedopalonej mieszanki towarzyszy też brak mocy i samochód nisko kręci. Falowanie obrotów może być przez silnik krokowy, przepustnice. Ewentualnie te wszystkie przyczyny przez zapchany katalizator?
Jeżeli samochód wariuje na obrotach gdy jest zimny a gdy ciepły ok to na bank przepustnica.
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 11 gości