nieszczelna przepustnica 1.6 AEE

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

nieszczelna przepustnica 1.6 AEE

Postprzez iracz » 6 gru 2008, o 23:08

mam takie pytanko...czy wyczyszczona przepustnica może mieć malutką szczelinę??jak widać na zdjęciu ?? ?
Obrazek
a jeszcze chciałem zapytać czy może być na lince od gazu jakikolwiek luz??bo u mnie jest taki na 1-2 cm
iracz
 

nieszczelna przepustnica 1.6 AEE

 

Postprzez marcinkoz2910 » 6 gru 2008, o 23:44

iracz napisał(a):a jeszcze chciałem zapytać czy może być na lince od gazu jakikolwiek luz??bo u mnie jest taki na 1-2 cm
nie nie ma być luzu

[ Dodano: 2008-12-06, 22:50 ]
iracz napisał(a):mam takie pytanko...czy wyczyszczona przepustnica może mieć malutką szczelinę??jak widać na zdjęciu ?? ?
a na podłączonych wtyczkach też taka szczelina jest ?? bo powinna wrócić na swoje miejsce po "adaptacji"
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Imper » 7 gru 2008, o 04:15

ta szczelina sie nie przjmuj ja w soim AEE mialem ja takze... moj kolega w corsie tez ja mial i wiele wiele innych osob takze jak robilem z nimi przepustnice... nie jestem pewny co do luzu na lince ale tez mi sie zdaje ze jakis lekki byl jutro sprawdze w golfie ojca bo tam siedzi AEE pozdro
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez iracz » 7 gru 2008, o 14:03

marcinkoz2910, a nie wiem czy na podłączonych wtykach też ma bo jak ją zamontowałem to nie sprawdzałem...a rozumiem ze sie przestawia po adaptacji?tak?

[ Dodano: 2008-12-07, 13:05 ]
Imper, a Twój AEE ze szczeliną chodzi równo??nie faluje i nie gaśnie?? :?:
iracz
 

Postprzez Bolek III » 7 gru 2008, o 14:57

JA w swoim AAM szczeliny żadnej nie mam. A luz na lince u mnie jest na ok 1cm ale wszystko chodzi bdb.
I Love My Golf ;PP
Bolek III
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 15 paź 2008, o 19:07
Lokalizacja: Myślibórz

Postprzez marcinkoz2910 » 7 gru 2008, o 15:13

iracz napisał(a):marcinkoz2910, a nie wiem czy na podłączonych wtykach też ma bo jak ją zamontowałem to nie sprawdzałem...a rozumiem ze sie przestawia po adaptacji?tak?
masz gaz na lince czyli jak podłączysz ją to komputer ustawia ją zgodnie z zadanymi parametrami, a jak masz luz na lince gazu to nie otworzysz do końca przepustnicy teraz sprawdzałem i nie mam w moim KM3 luzu na pedale gazu a z resztą już nie jednym autem jeździłem i luzu nie było (no chyba że w Żuku ale to już historia :hyhy: )
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez KristoF » 7 gru 2008, o 16:50

a ja luz mam i luz na być.
Jest w moim Golfie u kolegi w Clio mojej mamy(ta sama przepustnica ;-) E7F) i w Ibizie(AER).Linkę się ustawia tak żeby przy wciśniętym pedale gazu(opartym na ograniczniku) przepustnica była otwarta maksymalnie.Reguluje się wycięciami w lince na wsporniku linki.Jak skasujesz luz całkowicie to regulator przepustnicy nie przymknie jej gdy się ssanie wyłączy na ciepłym silniku.a po drugie nie opiera się pedał na ograniczniku więc ogranicznikiem jest przepustnica...powduje to naprężenia i można uszkodzić łożyskowanie przepustnicy, a wtedy wymiana :kwasny:

[ Dodano: 2008-12-07, 15:54 ]
a ta szczelina to wstępnie nastawiony bieg jałowy.Nigdy nie będzie zamknięta całkowicie bo silnik nie odpali albo zgaśnie :lol:
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez marcinkoz2910 » 7 gru 2008, o 17:15

krissmysticblau, hmm a ja nie mam luzu na pedale gazu :-|

Ale wykład bardzo mądry i ciekawy muszę zapamiętać a w szczególności to o tym nastawianiu bo może się kiedyś przydać :padam:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez KristoF » 7 gru 2008, o 17:21

hehe tego luzu na pedale gazu nie odczujesz bo to linka jest luźna a ten luz skasuje sam pedał pod własnym ciężarem ;-)
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Imper » 7 gru 2008, o 18:05

iracz, szczelina bedzie zawsze!!! chyba ze ktos ma zasyfiona przepustnice to mu sie zamknie calkiem przeswit :cwaniak: sprawdzalem to w wielu autach... moj 1.8 ma tez szczeline a chodzi bardzo rowno AEE tez chodzil rowno do czasu kiedy silnik krokowy nie zwariowal (ponad 90 stopni zaczyna lekko go bujac i trzasc) luz bedzie zawsze jakis na lince tyle ze ja np nie czuje go na pedale gazu ale jak rozbiore przepustnice to widac to ze linka nie jest jakos super napieta... niby po co przpustnica mialaby byc w 100% szczelna skoro i tak musi byc uchylona zeby nie zadusilo silnika a na biegu jalowym kat jej uchylenia kontroluje chyba krokowiec no nie???
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez dziabi3 » 7 gru 2008, o 21:11

ta szczelina ma byc to jest szczelina do jalowych obrotów

a luz na lince ma być zostaw jak jest możesz ewentualnie poregulować taką blaszką na lince ale lepiej nie poprawiaj tego co dziala
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 47 gości

cron