nowy silnik

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

nowy silnik

Postprzez swiderk95 » 21 lut 2011, o 17:46

obecnie posiadam silnik 1.4 z którego jestem niezadowolony ponieważ dużo pali a moc silnika mnie nie satysfakcjonuje :-/ chce zmienić silnik na coś mocniejszego ;-) myślałem nad silnikiem 2.0 GTI 16V lub 1.8 GTI 16V ale mam wątpliwości;/
Co myślicie na temat tych silników ??
Jaki silnik warto włożyć według was?? ;-)
swiderk95
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 21 lut 2011, o 17:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

nowy silnik

 

Postprzez K@mil » 21 lut 2011, o 17:49

swiderk95 napisał(a):aki silnik warto włożyć według was??


według mnie lepiej sprzedaz tego golfa i kupic gti :) z 2.0 8v :P Bardzo dobry silnik i wystarczająca moc...

No chyba ze chcesz sie pobawić w swap

Tylko pamietaj ze nie tylko silnik trzeba zeswapowac (hamulce,elktryka itp) tez.. wiecej opcja szukaj
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez pawel1990 » 21 lut 2011, o 17:53

Jak wyżej Kamil napisał, lepiej zmienić autko. Nie jeździłem nigdy golfem 2.0 115KM ale jeździłem audi 80 z takim silnikiem. Tak smigało ze golf lżejszy to powinien latać. A i dużo jest egzemplarzy z takimi silnikami także możesz znaleźć coś dla siebie
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Postprzez swiderk95 » 21 lut 2011, o 18:00

Jeździłem tym golfem 2.0 GTI 8V i macie racje chodzi ładnie;D ale wole się pobawić w swap :-)
swiderk95
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 21 lut 2011, o 17:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez K@mil » 21 lut 2011, o 18:02

swiderk95 napisał(a):ale wole się pobawić w swap


Ci powiem ze ja tez lubie takie wyzwania :P ale jak czasem czytam problemy innych to sie zastanawiam czy warto :) ..

Jak chcesz swpata to kupuj angilka, bedziesz mial wszystko potrzebne. Bo jak bedziesz kupowac czesci oddzielnie to pozniej cos Ci zabraknie i bedzie off ...

Co do silnika pieknie chodza ABFy (16v) ale ja poszedlbym rozsadkiem i wlozyl 8v
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez killah » 21 lut 2011, o 21:33

siemka tematów jest multum na forum a ja sam przechodziłem swapa na 2.0 8v. Silnik jest spoko i czuć coś pod maską :P jeszcze się męczę z obrotami tak więc nie jest czasem tak słodko że przekładasz i all trybi ale i tak było warto.

niestety 1.4 na 2.0 to już dość dużo zmian
killah
 

Postprzez Rudy645 » 24 lut 2011, o 02:15

Cześc jestem tu nowy i mam pytanie?
Posiadam VW GOLFA III z 95r. z silnikiem 2.0 115KM o oznaczeńu ADY, niestety jest uszkodzony i potrzeba mi porady czy można go zmienić na silnik o innym oznaczeniu np. 2e, czy tez potrzeba bendzie coś jeszcze zmienić?
Rudy645
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 lut 2011, o 01:05
Lokalizacja: Płock

Postprzez K@mil » 25 lut 2011, o 13:31

Rudy645 napisał(a): 2e, czy tez potrzeba bendzie coś jeszcze zmienić?


nie opłaca sie kombinować 2e jest starszym silnikiem ... szukaj silnika o swoim oznaczeniu
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez killah » 25 lut 2011, o 22:14

Rudy645 napisał(a):Cześc jestem tu nowy i mam pytanie?
Posiadam VW GOLFA III z 95r. z silnikiem 2.0 115KM o oznaczeńu ADY, niestety jest uszkodzony i potrzeba mi porady czy można go zmienić na silnik o innym oznaczeniu np. 2e, czy tez potrzeba bendzie coś jeszcze zmienić?


lepiej jednak został bym przy agg/ady
killah
 

Postprzez Rudy645 » 26 lut 2011, o 17:47

No dobrze a jak bym chciał tylko blok z wałem i całą ta reszta przeszczepić od innego silnika do mojego, bo ma uszkodzony wał z podstawą wału, a ma problem ze znalezieniem części do tego silnika?
Rudy645
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 lut 2011, o 01:05
Lokalizacja: Płock

Postprzez matuszgt » 5 mar 2011, o 23:09

Koledzy podepnę się pod temat szukam od dłuższego czasu silnika na swap do swojego golfa i ostatnio znalazłem silnik 1.6 wielopunkt AEK 101KM o bardzo niskim przebiegu za śmieszne pieniądze, jest to cały komplet na swap: silnik, skrzynia, komputer, wiązka, stacyjka ponieważ nie mam w swoim immobilisera, obudowa filtra z przepływomierzem długo by wymieniać co jeszcze ogólnie wszystko co pod maską plus trochę kabli ze środka hehe. I tu moje pytanie czy dużo będzie kombinacji z wpakowaniem tego do mojego mk3 w miejsce 1.8 ABS silnik w opłakanym stanie zresztą, i czy będzie to w ogóle wykonalne. Wydaje mi się, że jeśli będę posiadał to wszystko co wymieniłem nie powinno być z tym większych problemów. Jednakże prosił bym o wypowiedź kolegów, którzy ogarniają temat przekładki silnika lub bawili się już z przekładką konkretnego silnika. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
matuszgt
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 23 lis 2009, o 00:55
Lokalizacja: warmia - mazury

Postprzez K@mil » 5 mar 2011, o 23:27

matuszgt napisał(a):Koledzy podepnę się pod temat szukam od dłuższego czasu silnika na swap do swojego golfa i ostatnio znalazłem silnik 1.6 wielopunkt AEK 101KM o bardzo niskim przebiegu za śmieszne pieniądze, jest to cały komplet na swap: silnik, skrzynia, komputer, wiązka, stacyjka ponieważ nie mam w swoim immobilisera, obudowa filtra z przepływomierzem długo by wymieniać co jeszcze ogólnie wszystko co pod maską plus trochę kabli ze środka hehe. I tu moje pytanie czy dużo będzie kombinacji z wpakowaniem tego do mojego mk3 w miejsce 1.8 ABS silnik w opłakanym stanie zresztą, i czy będzie to w ogóle wykonalne. Wydaje mi się, że jeśli będę posiadał to wszystko co wymieniłem nie powinno być z tym większych problemów. Jednakże prosił bym o wypowiedź kolegów, którzy ogarniają temat przekładki silnika lub bawili się już z przekładką konkretnego silnika. Z góry dziękuję za odpowiedzi.


hmm jaka cena za ten caly komplet ?
Mysle ze cena musialaby być bardzo bardzo bardzo atrakcyjna bo silnik 1.8 tez duzo nie kosztuje popatrz chociazby na allegro jakie sa ceny.
Co do zmiany to zalezy jak robisz to sam to moze i warto ale jak bedziesz jeszcze musial zaplacic za swapa to nie warto dla tych 11km (przypuszczalnie) jak juz cos to 2.0 wkladać
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 29 gości