Witam.
Mam problemy z obrotami na biegu jalowym. Czasami stoja jak powinny a za chwile skacza od 600 do 900 lub od 1100 do 1500.
Czytalem problemy innych uzytkownikow w tym temacie i wiem, ze mozna sprawdzac przepustnice, krokowy, swiece itp.
Ja zauwazylem dwie rzeczy. Jesli problem wystepuje - jak odepne przeplywomierz - silnik chodzi idealnie. Jak podlacze - znowu zaczyna sie problem. Kiedys mialem Forda Sierre i moglem jezdzic z odpietym przeplywomierzem. Tylko w Golfie jest cos dziewnego - ze bez podlaczonego przeplywomierza nie idzie odpalic samochodu - znczy sie silnik startuje ale za chwile gasnie.
Druga rzecz - to zauwazylem, ze spadla mi rura, ktora doprowadza cieple powietrze - w instrukcji VW Golf III Benzyna.pdf na ksiazkowej str. nr 57 (51 strona PDF'u - ksiazka jest bez kilku poczatkowych stron) - element nr. 6 na rysunku. -
Rura jest lekko poniszczona i dziurawa - w obudowie filtra powietrza widzialem, ze jest tam jakis specjalny zawor sterowany, ktory blokuje doplyw powitrza do tej rury.
Czy ten element ma wplyw na obroty ?
Z gory dzieki za odpowiedz.