Jako, że to jest mój pierwszy post, chciałbym się w wszystkimi przywitać.
Przejdźmy do rzeczy: otóż w moim Golfie III 1.4 AEX 60KM z 09.1995 r. podczas rozgrzanego silnika zapala się kontrolka oleju na biegu jałowym, a obrotomierz pokazuje 850 obr/min. Gdy np. stanę na światłach to tak się dzieje. A jak dodam gazu i dojdzie już do 900 obr/min to kontrolka gaśnie, jest w porządku. Gdy jest te 850 obr/min to nie gaśnie. Problem polega na tym, że za nisko schodzi, minimalnie, o 50. Na ssaniu pokazuje 950, zamiast 1000. O te cholerne 50, a byłoby dobrze. Ostatnio mechanik wymienił mi popychacze zaworów i po tym zabiegu tak się zaczęło dziać. Wcześniej owszem też pojawiło się czasem, ale tylko na moment gdy stawałem to spadał do 800 obr/min i pojawiała się kontrolka, ale po chwili wszystko wracało do normy. Co to może być? Z góry dziękuję za porady.