Obroty falujące POMOCY !! przeczytajcie !!

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Imper » 11 lut 2008, o 23:11

wiec takMaciasREDA, jesli chodzi o planowanie glowicy to do wymiany uszczelki pod glowica jest ona niezbedna w benzyznie takze koszt takiego zabiegu w moim rejonie to 400zl (wraz z uszczelka) nie wiem czy to tanio czy drogo bo tyle placil znajomy u znajomego a z tego co weim to niektrzy bulili cos kolo 700zl i w gore... co do modulu to jest takowy zintegrowany z cewka zaplonowa ale dokladnie za co odpowiada tego nie wiem... z tego co wiem silniczek krokowy jest dpowiedzialny walsnie za obroty ;-)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez MaciasREDA » 11 lut 2008, o 23:53

Hmmm.400 zeta to jeszcze bym jakoś przeżył.Ale 700 albo i więcej to już by mnie portfel zabolał.Jeszcze żeby miał pewność że taka wymiana da konkretne efekty.No coś będzie trzeba z tym zrobić bo taka jazda jest naprawdę denerwująca.

[ Dodano: 2008-02-11, 23:07 ]
Jak tak posiedziałem trochę na forum to znalazłem sporo tematów z takimi problemami.I to w różnych silnikach (1.6, 1.8, 2.0). Niestety nikt jeszcze tego nie usunął więc nie wiadomo co to konkretnie może być.Ja bym jednak obstawiał albo uszczelkę i utratę ciśnienia(na forum Opla Omegi jest tez sporo tego typu problemów w dieslach i zazwyczaj odpowiedź jaka pada to uszczelka pod głowicą) albo ten moduł połączony z cewką(mój kierownik z pracy ma Alfę 156 2.0 benzyna i miał bardzo podobne objawy do moich.Mianowicie jak silnik był ciepły to na obroty na biegu jałowym zaczynały szaleć i silnik gasł.Okazało się że moduł był rozwalony(małe czarne plastikowe pudełeczko jak to powiedział kierownik).Nowy kosztował 4000 zeta :-) Ale do golfa powinien kosztować raczej kilka stów maksimum)

[ Dodano: 2008-02-11, 23:14 ]
Kolejne pytanie.
Czy można w jakiś sposób sprawdzić poprawność działania silniczka krokowego?Np. podjechać do jakiegoś serwisu(np. BOSCHA) i podłączyć samochód pod komputer gdzie wyświetli mi informacje że silniczek ten pracuje poprawnie lub ma jakiś błąd i pracuje źle.Wtedy było by o jedną rzecz mniej do naprawy/wymiany lub też wiedział bym że trzeba akurat ten element naprawić/wymienić.

[ Dodano: 2008-02-11, 23:34 ]
Hmmmm.
Wcześniej wspomniałem że jak miałem problem z odpalaniem samochodu przy ciepłym silniku to że odłączałem przy silniku jeden kabel.Kabel ten(pięć albo cztery złączone przewody) był zakończony kostką którą wyciągałem z czarnego plastikowego pudełeczka.Byłem przekonany że to pudełeczko to moduł.Ale teraz jak popatrzałem na allegro to silniczki krokowe wyglądają jak to pudełeczko w moim silniku.I wcale nie są drogie(około 120-150 zeta, wcześniej myślałem że to kosztuje z 500).Jeszcze jutro w dzień się upewnię czy to jest to i chyba zaryzykuje i coś takiego kupię.Jeżeli się okaże że to pomoże to będzie bajka :-D A jak nie to będzie można silniczek z powrotem wystawic na allegro albo go zatrzymać.Może się kiedyś przyda.
MaciasREDA
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11 lut 2008, o 19:42
Lokalizacja: REDA

Postprzez demon300 » 12 lut 2008, o 12:34

Witam! mam ten sam problem i sluszalem ze wystarczy pozadnie wyczyscic silniczek krokowy i powinno byc lepiej. pozdr :-)
demon300
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 11:56
Lokalizacja: Sejny k. Suwalk

Postprzez jacentyk1 » 23 lut 2008, o 17:13

panowie u mnie jeszce bida i niewiem co sie dzieje jak wleje paliwo ruskie zmieszaną z jaimś środniek do zaworów za 15 zł to auto chodzi w 60 % dobrze, tzn na 10 zapaleń 6 razy pali dobrze i mozna nim jechać bez szrpania a 4 razy to kicha ;/ a jak zaleje polką i to verve ;/ to ciulnia niechodzi wogóle tzn cały czas szarpie ;/ niewiem niewiem niewiem co to kurde moze być ??????????? zerknijcie tutaj
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic729152-30.html
jacentyk1
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 21:30
Lokalizacja: rudołowice

Postprzez mietek » 24 lut 2008, o 17:29

ja wym ci powiedzial tak mi kiedys w golfiku 2 gt gaznikowy jeszcze jakis silnik to byl mialem takie cos zalalem 98 to smigal ladnie zalalem 95 to niechcial jechac wogule zgasl i tyle jak by paliwa niebylo odpalil ale wogule mocyniemial a problem sie okazalo byl w gazniku wymienilem poprostu caly i zalozylem drugi mysle ze poprostu byl rozregulowany wiec mysle ze twoj problem jest w czyms co jest tez rozregulowane jakas zla mieszanka lub cos w tym stylu innej raczej przyczyny bym niewidzial pozdrawiam i udanej reparatury
mietek
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 13:31
Lokalizacja: oldenburg

Postprzez bleky99 » 26 lut 2008, o 20:59

ja wymieniałem wczoraj uszczelke pod głowica i koszt to 300 zł + uszczelka 90 zł a planowac nie trzeba było poprostu zdjoł stara i włozył nową ale okazało sie ze mam wzery na bloku silnika od cieczy chłodzacej wiec pow mi ze za jakies pare miechów lepiej kupic nowy motor ale narazie jezdzic moge i działa pieknie kompresja jest bardzo dobra sprawdzał przy okazji --- a co do wymiany bloku silnika to koszty sa powalajace bo trzeba przekładac wszystko i lepiej juz zainwestowac w nowy motor na szrocie za 500zł juz mozna kupic

[ Dodano: 2008-02-26, 20:03 ]
odpowiedz na pyt kol MACIASreda
Avatar użytkownika
bleky99
Badacz tematu
 
Posty: 206
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez czepi » 26 lut 2008, o 22:45

a skąd będziesz miał gwarancje że ten motor ze szrotu długo pociągnie... tym bardziej że pewnie stał tam długo nie zalany olejem(lato-zima)...
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez bleky99 » 27 lut 2008, o 00:37

sa miejsca które daja ci normalnie gwarancje na zakupiony u nich silnik
Avatar użytkownika
bleky99
Badacz tematu
 
Posty: 206
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:52
Lokalizacja: warszawa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości