przez KristoF » 16 gru 2008, o 21:05
to teraz kilka pytań:
-typ silnika,
-stan filtrów(filtr powietrza i paliwa),
-stan układu zapłonowego(kiedy zmieniałeś świece, przewody itp...),
Możliwe że masz zapchany filtr paliwa przez co nie ma odpowiedniego ciśnienia i silnik nie reaguje na dodanie gazu, z tym że może to też być wina zużytej pompy paliwa która nie daje ciśnienia.
Układ zapłonowy też może powodować mułowate zachowanie auta, wypadanie zapłonów nierówna praca zwiększone spalanie brak przyspieszenia.
Co do zabrudzonej przepustnicy jeśli masz monowtrysk(wtrysk jednopunktowy) to nie ma szans że będziesz miał zabrudzoną przepustnicę.Rzadko spotykane w tym silniku wielopunktowe wtryski mogą mieć takie problemy.Dla pewności podaj typ silnika(AAM, ABS czy ADZ) i rocznik.
pzdr
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera