ocb

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

ocb

Postprzez ggiibboonn » 7 kwi 2011, o 13:19

witam ,panowie mam pytanko ,mam przejechane 230 tys i olej lotosa 15W40, pika mi kontrolka oleju a po przegazowaniu przestaje ,jest to wina oleju ,czujnika czy jeszcze czegos innego ? jak oleju to na jaki byscie proponowali zmienic przy takim przebiegu ? dzieki z gory za pomoc
ggiibboonn
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:29
Lokalizacja: dąbrowa Górnicza

ocb

 

Postprzez komar » 7 kwi 2011, o 15:48

prawopodobnie to wina pompki paliwa ja tak miałem jak wymieniłem filtr paliwa, zanim się napełnił świeciło.... po chcwili i po przegazowaniu się uspokoiło i jest git...
Avatar użytkownika
komar
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 27 mar 2011, o 18:32
Lokalizacja: Kraków

Postprzez michaal » 7 kwi 2011, o 19:15

Najpierw jedź na stacje kontroli niech ci zmierzą ciśnienie oleju będziesz wiedział więcej. Najprawdopodobniej kończy swój żywot pompa ale sprawdź najpierw ciśnienie, bo lepiej dokładnie zdiagnozować a później rozkręcać nie odwrotnie.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez trollu » 8 kwi 2011, o 01:19

a co ma pompa paliwa do ciśnienia oleju? tak jak pisze michaal, pompa oleju może być na wykończeniu i nie daje dobrego ciśnienia. ogólnie czytałem ze często pompy na biegu jałowym dają ciśnienie ledwo ponad wymagane, dopiero od nieco wyższych obrotów łapią dobre ładowanie, jak pompka jest podjechana to może nie wydolić na niskich obrotach.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - - https://oklejflote.pl/



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości