Odczuwalne wibracje po wymianie poduszek silnika.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Odczuwalne wibracje po wymianie poduszek silnika.

Postprzez Paweu » 28 cze 2013, o 20:40

Witam.

Na wstępie pragnę poinformować iż zapoznałem się z podobnymi tematami bodaj były takie dwa na forum z większą ilością postów. Ale średnio rozwiały one moje wątpliwości.

Problem ma się tak.

Ost. coś mi strzeliło do łba i postanowiłem wymienić kpl. sprzęgło oraz wszystkie poduszki silnika (sztuk 3).

Powodem wymiany poduszek silnika były wyczuwalne wibracje przenoszone na budę oraz walenie pierwszego tłumika o tunel przy odpalaniu.

Na nowych poduszkach silnik siedzi dobrze, nie telepie się tak jak na starych a przy odpalaniu słychać tylko pracę rozrusznika (no bajka.!). Problem pojawia się po odpaleniu na wolnych obrotach. Są wyczuwalne wibracje a chyba tak nie powinno być na nowych poduszkach.
Poduszki są firmy Meyle. Cena ori poduch że tak powiem trochę :-/ .

Mam jeździć z nadzieją że się ułożą i będzie si czy podjąć jakieś kroki ? Luzować górne śruby poduszek wszystkich 3? Czy tylko tylnych ?(bo i takie info znalazłem).

Jak to jest z tymi poduchami? Wytłumaczyłby mi ktoś mądry jak chłopu ze wsi co tu poradzić.

Dzięki i pozdro.
Paweu_mk3 ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Odczuwalne wibracje po wymianie poduszek silnika.

 

Postprzez prezesik » 29 cze 2013, o 05:41

Możliwe, że to wina marki nowych poduszek.
U siebie w polo II 1.4D wymieniałem poduszki silnika, ale nie kupowałem nowych poduszek, tylko używane oryginalne z benzynowca. Diesel w tak małym autku to katorga, tym bardziej na starych wyrobionych poduchach jak i na nowych zamiennikach. Użytkownicy autek z tym silnikiem często narzekali, że po wymianie poduch na nowe budą telepało jeszcze bardziej.
Wg mnie może być wina poduszek, bo co oryginał to oryginał, zamiennik ze swoją jakością podług nich się chowa.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Paweu » 29 cze 2013, o 17:59

prezesik25 napisał(a):Wg mnie może być wina poduszek, bo co oryginał to oryginał, zamiennik ze swoją jakością podług nich się chowa.


Możliwe.

Wczoraj poluzowałem śruby tylnych poduch i trochę pojeździłem. Może mi się wydaje ale wibracje się nieco zmniejszyły, aczkolwiek nadal są.

Wymieniłem dziś śrubę tylnej poduchy silnika ponieważ okazała się być skrzywiona. Z tym że jej zakrzywienie zauważyłem już po poprzednim demontażu poduchy.

Może dałem za mało czasu tym nowym poduchom się ułożyć bo dziś mija 4 dzień od wymiany. No właściwie to trzeci dzień. Być może potrzebować będą więcej czasu by się ułożyć.

Nie mam pojęcia co na to zaradzić. :niepewny:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez dareckizx » 5 lip 2013, o 18:38

Kolego miałem identyczną sytuację,około miesiąc temu wymieniłem poduszki, i było gorzej niż na starych, :-o po okolo dwoch tygodniach męczenia się zobaczyłem że tłumik mi lekko ociera i przenosi wibracje. Po miesiącu trochę przeszło, samo, mam wrażenie że poduszki się ułożyły, cudów nie ma, wibracje i tak są ale nie jest tak źle, lepiej niż na starych.. ;-)
dareckizx
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 24 maja 2013, o 20:12
Lokalizacja: Lublin

Postprzez antonio » 5 lip 2013, o 21:49

zalety nowych poduszek :-D wałkowałem to w moim 1 golfie w końcu wyszło tak ze zakładałem te stare,ja miałem febi ale ryżem smierdziały :-x,kolega troche pojezdzi może się ułoży wszystko :kwasny:
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości

cron