odpala i gasnie 2e POMOCY

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

odpala i gasnie 2e POMOCY

Postprzez tomek:) » 1 mar 2014, o 19:38

witam. To znowu ja. Mam problem. Moj gti nie odpala :(bylo to tak 2dni temu przyjechalem do domu, wszystko ladnie pieknie,dzis podchodze do auta a to odpalic nie chce, natomiast jak odepne krokowca to odpali ale chodzi nie rowno i ma obroty tylko do tys. Po wayzej tys gasnie, nie reaguje na nic, mam dosc tego auta, paliwo jest. Pompa paliwa wamieniona ok 2miesiecy temu. Z 2.5barowej na 3bry. Swiece mokre, iskre ma. Auto jest z lpg. Ale ma automatyczne przelaczanie na gaz, ale jak dam plus z akumulatora do zaworu to auto odpala, tylko trzyma samo 3,5tys obrotow . Co to moze byc?
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo

odpala i gasnie 2e POMOCY

 

Postprzez mateusz_918 » 1 mar 2014, o 21:03

zrób i sprzedaj ja to samo miałem z 2E to niewdzieczne motory :przestraszony:
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 1 mar 2014, o 21:32

szukaj lewego powierza w dolocie, zwłaszcza jak strzał był, i przepływomierz oceń czy nie zablokowała mu się klapka. Jak już odpalisz i ma te wysokie obroty próbuj odciąć w tym momencie lpg - np odepnij zasilanie elektrozaworu lpg. Może szwankuje odcięcie wtryskiwaczy i leci na podwójnym paliwie. Motor jest super nie do zajechania jedyna usterkowa rzecz jeśli się ma zaniedbane auto ze strzelającą instalacją LPG to przepływomierz.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez tomek:) » 1 mar 2014, o 22:00

problem naprawiony:) sam sie naprawil hi:) poszem po godz i odpalil od strzala i chodzi tak jak 2dni temu :) co to moglo byc? Przeplywki niemam

[ Dodano: 2014-03-02, 11:00 ]
pomocy , moj zlom znow ma takie obiawy jak wczoraj :(, rano odpalil bez problemu, a teraz nic, co to jest czujnik halla?

[ Dodano: 2014-03-02, 17:32 ]
co nikt nie wie co to moze byc?
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo

Postprzez MiroGti » 3 mar 2014, o 15:58

Moze problem z lpg? Blokuje paliwo na wtryski popatrz czy podaje paliwo na wtryski jak odpalas i czy iskra w tedy
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tomek:) » 3 mar 2014, o 19:06

paliwa wlalem 10litrow. Iskra jest. Paliwo podaje, bo swiece mokre. W jakim sensie problem z lpg? Auto postoi troche, odpala mozna jezdzic, chodzi tak jak powinno, ale po jakims czasie pierun w niego strzeli, i jak reka odjol i nie zpali na sekunde i zgasnie, nieda sie go odpalic, postoi jakis czas (godz) odpali bez problemu. Ja juz sily nie mam. Odlaczalem aku. I nic nie pomaga, nie mam dostempu do kompa

[ Dodano: 2014-03-03, 19:17 ]
a moze to byc czujnik hella? Bo czytalem ze ma takie obiawy padajacy czujnik hella. A podejdzie mi aprat zaplonowy od innego golfa niz gti?
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo

Postprzez MiroGti » 3 mar 2014, o 23:00

tomek:) napisał(a):W jakim sensie problem z lpg?

chodziło mi oto czy czasem nie zostaje w pozycji gaz a podejrzewam że zawsze go najpierw odpalasz na benie tak? jak tak nie pali spróbuj go na samym gazie odpalić co w tedy ? jak też nie zapali to wina gdzieś w układzie zapłonowym zobacz czy cewka nie jest gorąca jak nie pali , bo w sumie to jest cewka z modułem może on się przegrzewa i podaje iskrę kiedy chce , czujnik halla to raczej jak padnie to się już nie odezwie ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tomek:) » 3 mar 2014, o 23:15

zawsze odpalam na bp. Po dodaniu gazu chodzi na lpg. I nie odple auta na samym lpg :( nie moge wlaczyc trybu awaryjnego na lpg :( chodzi tobie o cewke ? Czy sie ciepla robi to nie, jest zimna nawet jak nie zapali. Bylem jakas godz temu i auto odpalilo bez problemu. Juz sily nie mam.
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo

Postprzez simi-s1 » 4 mar 2014, o 00:16

WIęc tak:
możesz mieć problem z reduktorem LPG

normalnie takie objawy są jeszcze przy:
przepływomierzu, krokowcu, czujniku halla, sądzie lambda, bądź tych wężach odmy

silnik fajny jest ale nie na gaz... za wrażliwy na sekwencjichodzi to idealnie na zwykłym masakra..
simi-s1
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 27 gru 2012, o 14:20
Lokalizacja: KatoVWice

Postprzez tomek:) » 4 mar 2014, o 09:25

wiec tak. Reduktor mam nowy, i mam blosa. Nie sekwencje :) auto nie odpala mi na bp, a ty piszesz mi o lpg. Przeplywki nie mam, krokowiec mam sprawny otwiera i zamyka sie , chodzi swobodnie .
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo

Postprzez Gesiu_15 » 4 mar 2014, o 09:37

tomek:) napisał(a):Przeplywki nie mam



jak nie masz to lepiej poszukaj i kup , bo w 2E przepływka odgrywa ważną rolę .
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 4 mar 2014, o 11:02

tomek:) napisał(a):krokowiec mam sprawny otwiera i zamyka sie , chodzi swobodnie .


który krokowiec?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości