Odpalanie na zimnym, i czujnik temperatury

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez łukasz1983 » 8 paź 2013, o 20:24

bla.zej, Sprawdź okablowanie czujnika niskiego ciśnienia,chyba ten po prawej,ale mogę się mylić.
Mogła ściągnąć się wsuwka z czujnika,lub oberwał ci się kabel przed wsuwką.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez bla.zej » 9 paź 2013, o 18:31

łukasz1983 napisał(a):bla.zej, Sprawdź okablowanie czujnika niskiego ciśnienia,chyba ten po prawej,ale mogę się mylić.
Mogła ściągnąć się wsuwka z czujnika,lub oberwał ci się kabel przed wsuwką.


Kabelek z niebeskiego czujnika był uszkodzyny, polutowane i jest ok, kontrolka nie mruga. Dzieki wielkie :zdrowko:


Zauważyłem ze jest odpiety jeden przewod, idzie on od wtrysku do obudowy filtra powietrza.
Podłaczyłem go, ale za co on odpowiada ?

Obrazek
bla.zej
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 8 wrz 2009, o 20:49
Lokalizacja: z Polski

Postprzez łukasz1983 » 9 paź 2013, o 19:27

bla.zej, Nie ma za co.
A ten przewód jest od podciśnienia,które steruje klapką ciepłe/zimne powietrze,która jest w obudowie filtra powietrza,a dokładniej pod wkładem filtra.
Jak był on odpięty,to trochę silnik będzie głupiał.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez bla.zej » 9 paź 2013, o 19:34

No własnie widzialem że idzie gdzies w okolice tej klapki, i tez sie dziwilem troche :-|
A w jakis sposob by silnik glupial, co by sie dzialo ?
bla.zej
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 8 wrz 2009, o 20:49
Lokalizacja: z Polski

Postprzez łukasz1983 » 9 paź 2013, o 19:59

bla.zej, Obroty by falowały.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez peter_pater » 13 paź 2013, o 15:56

łukasz1983 napisał(a):
bla.zej napisał(a):sprawdź go miernikiem opis znajdziesz na forum,a tu masz tabele jakie powinien dawać wartości przy jakiej temperaturze.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/877 ... 9c276.html


a może masz linka, jak sprawdzić końcówki 2-4 na tym czujniku ?

i za co one odpowiadają ?
peter_pater
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 21 maja 2013, o 20:57
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez łukasz1983 » 13 paź 2013, o 16:34

peter_pater, Czujnik ma 4 końcówki,1 i 3 idą do sterownika silnika a 2 i 4 odpowiadają za wskazania temperatury na liczniku
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawełgolfgreen » 4 gru 2013, o 22:33

Mam problem nie mam ssania na zimnym, ledwo kuleje w granicach 500-600, Pożniej stopniowo wzrasta do 900 i jest ok. jestem po wymianie monowtrysku nadal to samo, odłączyłem czujnik temperatury na zimnym bez zmian. jakie są objawy brak ssania?
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

cron