dziś ryłem i zrobiłem oto filmik z obrotów
http://eaweaweawe.patrz.pl
PS nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale uszczelka czy co to to jest pod przepustnicą jest sparciała [img][img]http://i62.tinypic.com/1zxlcoh.jpg[/img][/img]
Moderator: Moderator
To jest podstawa wtrysku,i oczywiście,że ma to kolosalne znaczenie,jak falują obroty.Odpal auto i fuknij w okolice podstawy czymś łatwopalnym (plak,dezodorant),jak obroty pójdą w górę to znaczy,że podstawa puszcza i jest do wymiany.Pawlix napisał(a):PS nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale uszczelka czy co to to jest pod przepustnicą jest sparciała
A co się ma stać.Pawlix napisał(a):nic się nie stanie?
Odpinasz aku na 15-20 min. (może być dłużej,w niczym to nie przeszkadza),tylko,żeby silnik był zimny,podpinasz klemy,odpalasz silnik i czekasz aż włączy się wentylator na chłodnicy (w tą pogodę trochę to potrwa).Pawlix napisał(a):Jak odepnę aku na 15 min to co się stanie?
A jak się zachowywał silnik jak psikałeś,zmieniły się obroty?Pawlix napisał(a):psikłem tam na podstawe z 3 stron i po przejechaniu sie obroty były 1100 tak sie trzymały
Pawlix napisał(a):Jak psikałem to nic się nie zmieniało chodził tak samo
A teraz jak z obrotami?Uspokoiły się?Jakie masz obroty po rozgrzaniu powyżej 70*C?Pawlix napisał(a):obroty wskoczyły ładnie na 1000 beż zadnych trudów
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości