Odpalanie z gazem w podłodze

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Pawlix » 2 lut 2015, o 16:45

dziś ryłem i zrobiłem oto filmik z obrotów
http://eaweaweawe.patrz.pl
PS nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale uszczelka czy co to to jest pod przepustnicą jest sparciała [img][img]http://i62.tinypic.com/1zxlcoh.jpg[/img][/img]
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

 

Postprzez łukasz1983 » 2 lut 2015, o 17:50

Pawlix napisał(a):PS nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale uszczelka czy co to to jest pod przepustnicą jest sparciała
To jest podstawa wtrysku,i oczywiście,że ma to kolosalne znaczenie,jak falują obroty.Odpal auto i fuknij w okolice podstawy czymś łatwopalnym (plak,dezodorant),jak obroty pójdą w górę to znaczy,że podstawa puszcza i jest do wymiany.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawlix » 2 lut 2015, o 20:54

nic się nie stanie?;d
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez łukasz1983 » 2 lut 2015, o 20:58

Pawlix napisał(a):nic się nie stanie?
A co się ma stać.
Odpalasz auto i fukasz w podstawę.Tak jak pisałem,jak obroty się ustabilizują to podstawa do wymiany.
Jak podstawa jest sparciała,to zaciąga lewe powietrze,i obroty falują.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawlix » 3 lut 2015, o 15:35

ok więc tak Odpaliłem na zimnym dziś i obroty były na 700 potem odpaliłem 2 raz i i tez około 800 psikłem tam na podstawe z 3 stron i po przejechaniu sie obroty były 1100 tak sie trzymały
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez k-m-r1 » 3 lut 2015, o 16:08

czesto w podstawie uwalona jest uszczekla lub nieszczelny dolot

sprawdz teżfiltr powietrza

odepnij aku na 15 nimut i owinien odpalic na raz
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Pawlix » 3 lut 2015, o 16:12

No jak zdj na stronie pierwszej dałem zdj podstawy. Chyba będzie do wymiany a Filtr powietrza jest ok sprawdzałem Jak odepnę aku na 15 min to co się stanie?
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez łukasz1983 » 3 lut 2015, o 18:25

Pawlix napisał(a):Jak odepnę aku na 15 min to co się stanie?
Odpinasz aku na 15-20 min. (może być dłużej,w niczym to nie przeszkadza),tylko,żeby silnik był zimny,podpinasz klemy,odpalasz silnik i czekasz aż włączy się wentylator na chłodnicy (w tą pogodę trochę to potrwa).
I ta czynność nazywa się reset ECU.
Tylko ważne,żeby przed odpaleniem silnik był zimny,i po odpaleniu nie dotykasz gazu.

[ Dodano: 2015-02-03, 17:27 ]
Pawlix napisał(a):psikłem tam na podstawe z 3 stron i po przejechaniu sie obroty były 1100 tak sie trzymały
A jak się zachowywał silnik jak psikałeś,zmieniły się obroty?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawlix » 3 lut 2015, o 18:31

Jak psikałem to nic się nie zmieniało chodził tak samo
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez Paweu » 3 lut 2015, o 20:05

Pawlix napisał(a):Jak psikałem to nic się nie zmieniało chodził tak samo


Sparciała guma na podstawie wtrysku... Do wymiany. koszt ok 30 - 50 zł.

By to wymienić musisz ściągnąć obudowę , przepustnicę. Pod kolektorem są 4 śruby podaj na nasadową 10'tkę.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Pawlix » 3 lut 2015, o 20:38

OK dzięki :)

[ Dodano: 2015-02-04, 16:32 ]
łukasz1983, Dziś resetowałem Ecu gdy zapaliłem auto NA zimny obroty wkreciły sie na 800-900 po 2 minutach obRoty skoczyły do 1200 i się trzymały cały czas aż do 90 stopni potem włączyłem na nowo silnik to obroty wskoczyły ładnie na 1000 beż zadnych trudów
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez łukasz1983 » 4 lut 2015, o 18:07

Pawlix napisał(a):obroty wskoczyły ładnie na 1000 beż zadnych trudów
A teraz jak z obrotami?Uspokoiły się?Jakie masz obroty po rozgrzaniu powyżej 70*C?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 92 gości