Olej/ciśnienie/czujnik

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Olej/ciśnienie/czujnik

Postprzez mazzieh84 » 5 cze 2010, o 14:11

Witam Koledzy!

Jako że problem w dalszym ciągu nie rozwiązany chcialbym zasięgnąc jeszcze kilku porad, a więc osobiście stawiam na czujnik oleju, gdzieś przy przejechaniu 30 km zaczynają się kłopoty, zapala się lampka oleju i piszczy, pip...pip...pip...parametry jazdy: 5-tka 2000obr/min więc redukuję do czwórki i przestaje piszczeć, obroty powyżej 2500, cisza i spokój, daję 5 bieg i znowu Zonk, wciskam sprzęgło, przygazówka, lece na luzie, cisza i spokój...Stan oleju jest ok, ale olej przydało by sie wymienić, martwi mnie ten czujnik, czytałem że ciężko dopasować taki jaki był orginał, jak sie do niego dobrać, powiedzcie gdzie sie on znajduje, będę próbował wymiany, może pomoże, pytania?

Z góry dzięki za pomoc;]
Avatar użytkownika
mazzieh84
Badacz tematu
 
Posty: 326
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 22:38
Lokalizacja: Dobre Miasto

Olej/ciśnienie/czujnik

 

Postprzez K@mil » 5 cze 2010, o 15:08

Sprawdz czy podczas przekrecania kluczka na zaplon na wyswietlaczu km pojawia sie INSPEKCJA :p

INOO - czynności obsługowe nie są wymagane;

OEL - po przejechaniu 15000 km (przy założeniu, że nie przekroczony został interwał czasowy 1 roku);
IN01 - przegląd roczny (po 12 miesiącach), obejmujący wymianę oleju;
IN02 - przegląd dodatkowy po przejechaniu 30000 km.

Jak cos z tych trzech jest to :P musisz to skasowac i powinno byc dobrze

Kasowanie Inspekcji:
Kod: Zaznacz cały
Kasowanie inspekcji odbywa się następująco:
1. Włączyć zapłon
2. Przycisnąć i przytrzymać przycisk X
3. Wyłączyć zapłon
4. Na wyświetlaczu pojawia się "OEL"
5. Przycisnąć przycisk Y do ustawiania minut zegara cyfrowego lub ustawiania zegara analogowego
6. Na wyświetlaczu pojawia się wskazanie "- - - - -"
7. Nacisknać przycisk X
8. Na wyświetlaczu pojawia się "IN 01" lub "INSP-1"
9. Przycisnąć przycisk Y do ustawiania minut zegara cyfrowego lub ustawiania zegara analogowego
10. Na wyświetlaczu pojawia się wskazanie "- - - - -"
11. Nacisknać przycisk X
12. Na wyświetlaczu pojawia się "IN 02" lub "INSP-2"
13. Przycisnąć przycisk Y do ustawiania minut zegara cyfrowego lub ustawiania zegara analogowego
14. Na wyświetlaczu pojawia się wskazanie "- - - - -"
15. Włączyć zapłon
16 Na wyświetlaczu pojawia się wskazanie "IN 00"
17. Wyłączyć zapłon

Guzik X -to ten od przelaczania przebiegu dziennego
Guzik Y- dolny guzik do ustawiania zegarka
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez mazzieh84 » 5 cze 2010, o 15:26

K@mil napisał(a):Sprawdz czy podczas przekrecania kluczka na zaplon na wyswietlaczu km pojawia sie INSPEKCJA
Sprawdzę zaraz;]

[ Dodano: 2010-06-05, 16:05 ]
Skasowałem, IN00 wyskakuje na starcie, zobaczymy jak w trasie czy zapiszczy? Olej mu dam w poniedziałek swierzy, Dzięki za cynk
Avatar użytkownika
mazzieh84
Badacz tematu
 
Posty: 326
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 22:38
Lokalizacja: Dobre Miasto

Postprzez Legionista » 5 cze 2010, o 19:53

stawiam na czujnik miałem tak samo jak u ciebie ... wymiana czujnika pomogła i do tej pory mam spokój.
K@mil napisał(a):Jak cos z tych trzech jest to :P musisz to skasowac i powinno byc dobrze


Pierwsze słyszę zęby skasowana inspekcja pomogła , ja mam cały czas komunikat i nic mi nie mruga piszczy - a jak piszczała mrugała kontrolka to wymieniłem czujnik i po sprawie
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez mazzieh84 » 14 cze 2010, o 15:34

Legionista napisał(a):Pierwsze słyszę zęby skasowana inspekcja pomogła
no i pomogło, przez 27 km spokojnej jazdy nic po za radiem nie słyszałem, olej dałem mu nowy, coś jednak jest w tych inspekcjach olejowych ;-) Dzięki za pomoc
Avatar użytkownika
mazzieh84
Badacz tematu
 
Posty: 326
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 22:38
Lokalizacja: Dobre Miasto

Postprzez K@mil » 17 cze 2010, o 13:12

mazzieh84 napisał(a):no i pomogło, przez 27 km spokojnej jazdy nic po za radiem nie słyszałem, olej dałem mu nowy, coś jednak jest w tych inspekcjach olejowych Dzięki za pomoc


tak myslalem tez to miałem :P pzdr.
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez kantor98 » 17 cze 2010, o 20:47

Witam ja mam to samo...Wymieniłem juz 2 razy czujnik cisnienia oleju..Na taki sam kolor oraz nr fabryczny czujnika.... nie pomogło za 1 razem za 2 tez nie...wymieniełm olej oraz filtr oleju...nic....dalej piszczy przy 2 tys obrotów objawy takie same jak u kolegi powyzej Jutro jade zmierzyc cisnienie oleju......A po przekreceniu kluczyna wyskakuje mi COs takiego 17 02 mrugnie 3 razy i gasnie.....Pomocy
kantor98
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25 sty 2010, o 21:26
Lokalizacja: Zielona Gora

Postprzez Sivy » 18 cze 2010, o 00:02

mazzieh84 napisał(a):coś jednak jest w tych inspekcjach olejowych


Wez to na logike, inspekcje mozesz sobie ustawic dowolnie, Tobie akurat zbieglo sie z walnietym czujnikiem, ktory zapewne jeszcze sie odezwie badz starym olejem, ktory stracil swoje wlasciwosci.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez mazzieh84 » 18 cze 2010, o 15:44

tylko czemu sie już nie odzywa?
Avatar użytkownika
mazzieh84
Badacz tematu
 
Posty: 326
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 22:38
Lokalizacja: Dobre Miasto

Postprzez Legionista » 18 cze 2010, o 21:39

mazzieh84, napisałem ci na pw po czym piszczy... i jestem tego samego zdania co kolega Sivy
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez mazzieh84 » 18 cze 2010, o 23:14

Dobra nie piszczy bo sie skończyło, zamykamy temat!! :cisza:
Avatar użytkownika
mazzieh84
Badacz tematu
 
Posty: 326
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 22:38
Lokalizacja: Dobre Miasto

Postprzez darkmen21 » 3 sie 2010, o 08:23

Legionista napisał(a):napisałem ci na pw po czym piszczy
mozesz mi też nqapisac?? :zawstydzony:
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości