Olej do 1.4-wieczny dylemat....

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Pawełgolfgreen » 30 gru 2012, o 21:01

No dobra, a jeżeli mamy półsyntetyk to można zalać na syntetyczny :-|??
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

 

Postprzez Opik » 30 gru 2012, o 21:09

W górę nie powinno się zmieniać. W półsyntetyku 80% to mineralny.
Ale w praktyce jak się nic z silnikiem nie dzieje to można próbować / ew po remoncie to jak najbardziej syntetyk
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawełgolfgreen » 30 gru 2012, o 21:14

no mogłem zalać ale jednak zalałem półsyntetyka po remoncie LIQUI MOLY MADE IN GERMANY.[/quote]
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez k-m-r1 » 31 gru 2012, o 00:32

z olejami to jest bajer
ogulnie to mało co to robi czy minerał czy syntetyk

kraża niepoparte opinie o zmianie oleju i wynikającej z tego naprawie silnika... ale nikt nie umie tego udowodnic...

kraża opinie że nie powino sie zmieniac oleju z gorszego na lepszy bo bedzie brał ....
jak bierze to bedzie brał jak trzeba cos naprawic to nieuciekniesz przed tym

tak jak jedni chwalą mibol iini castrol ... każdy leje to co może kupic
ja nie mam kasy to kupuje tanszy 5 litrłw za 80 zł i tak golf smiga

ktos może kupic olej za 150 zł i wg mnie przepłaci za taka baniaczek
dlaczego przepłąci? a no bo tak bo oleje miedy firmami nierużnią sie niczym prucz metki i wyższej ceny za marke

tak jak marka BOSCH jest niby dobra ale są inne czesci czy ABD lepsze a mniej markowe

Powodzenia
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez trollu » 31 gru 2012, o 10:27

k-m-r1 napisał(a):dlaczego przepłąci? a no bo tak

mocny argument.
są oleje które kosztują po 150zł za litr i jest różnica w porównaniu do tych tanich.

a tak ode mnie - k-m-r1, zanim klikniesz "wyślij" przeczytaj co napisałeś i popraw błędy bo tego się czytać nie da :wstyd:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 31 gru 2012, o 16:59

taaaak, z pewnością taki minerał Lotosa to jest to samo co Castrol EDGE, mhm... :ok:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawełgolfgreen » 31 gru 2012, o 17:04

czyli możemy powiedzieć ze wszystkie oleje silnikowe są takiej samej jakości :lol: :lol:
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 43 gości