Olej...jaki?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez virus_wrona » 27 sty 2008, o 22:04

Ciekawe. Ja mam 192000 przebiegu i jeżdżę na full syntetyku Castrola i mam już silnik wypłukany? Jak przywiozłem auto z Niemiec to był na takim oleju i taki zostawiłem. Nie muszę dolewać oleju między wymianami.
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

 

Postprzez piootrek » 27 sty 2008, o 22:21

virus_wrona, pozazdrościć tylko.95 rok i 192000??Masz to udokumentowane czy patrzysz na licznik??Ja mam 94 i na liczniku 172000.Licze że ma ~250000 :cry:
opolaninskąd te spostrzeżenia na temat ceramizera??Myślę o zakupie tego.Wiesz coś z doświadczeń czy tak sobie napisałeś??
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 27 sty 2008, o 22:25

jesli chodzi o wyplukanie silnika to wystepuje tylko wtedy gdy autko jezdzilo na mineralnym oleju i przejdzie sie na syntetyk tak po ok 200 tys km a jesli auto jezdzilo na syntetyku od poczatku to dobrze i popieram i nie ma sensu zmieniac na mineralny, jezdzic na syntetyku

[ Dodano: 2008-01-27, 21:34 ]
piotrek zmienilem mojego posta nie wiem czy dziadostwo zapomnialem dodac znaku zapytania, tez chce wiedziec, pozdro
opolanin
 

Postprzez farser » 27 sty 2008, o 22:53

Witam ja mam przejechane 170 tys i smigam na polsyntetyku i wszystko gra.pozdro
Na koniec zmiany, zimnej piany, mlodego ciala i zeby sie stara nie dowiedziala. 73
Avatar użytkownika
farser
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 20:03
Lokalizacja: mlawa

Postprzez opolanin » 27 sty 2008, o 23:07

farser no i dobrze nikt nie neguje syntetykow czy polsyntetykow sa lepsze od mineralow ale nie do starych silnikow
opolanin
 

Postprzez farser » 27 sty 2008, o 23:19

Tez chcialem wymienic na mineralny ale braciak w sklepie mi doradzil zeby nie zalewac minerala smiga samochodami dluzej odemnie i muwi ze zawsze leje taki olej i jest spoko.jak ktos ma jakies nieszczelnosci to niech leje mineralny.pozdro
Na koniec zmiany, zimnej piany, mlodego ciala i zeby sie stara nie dowiedziala. 73
Avatar użytkownika
farser
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 20:03
Lokalizacja: mlawa

Postprzez numer8 » 27 sty 2008, o 23:27

Przebieg nie ma znaczenia przy wymianie oleju, tzn tak jak pisali wcześniej koledzy jeśli jest silnik w dobrym stanie ktoś o niego dbał i lał np cały czas od początku pełen syntetyk to powinien go lać do momentu aż mu sie zapali kontrolka smarowania albo hydraulika zacznie stukać pracuje w ASO i przyjeżdżają goście którzy maja ponad 400tys i leja pełen syntetyk, a są goście którzy maja swoja teorie ze po 100tys trzeba zacząć lać pół syntetyk a po 200 mineral, ale wydaje mi sie ze kolesie którzy tak myślą zatrzymali sie na polonezach i fiatach 125 i 126.
numer8
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25 sty 2008, o 23:17
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez virus_wrona » 28 sty 2008, o 00:41

piootrek napisał(a):virus_wrona, pozazdrościć tylko.95 rok i 192000??Masz to udokumentowane czy patrzysz na licznik??Ja mam 94 i na liczniku 172000.Licze że ma ~250000 ...


Mam udokumentowane, w książce serwisowej. Jak go przywiozłem w maju 2006 to było 175000.
Zgadzam się z numer 8. Jak coś będzie nie tak to przejdę na półsyntetyk, lub mineral bez żalu.
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez stingeros » 28 sty 2008, o 02:18

panowie ale glownie chodzilo nam o to ze jak ktos kupil auto z duzym przebiegiem a nasze tylko takie maja to wlewa mineral!...wlewa sie mineral jak sie nie wie na czym autko jezdzilo...ja jezdze na minerale juz 5 rok i nic sie nie dzieje tak samo jak nikomu sie nic nie stanie na syntetyku...wlasnie dopiero jakby zamienil z minerala na syntetey to kaplica;/......p.s. ceramizer napewno sprawdze bo za duzo sie naczytalem zeby zrezygnowac ;-)
*****************************
VW GOLF MK3 by STINGER
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez opolanin » 28 sty 2008, o 09:56

ja tez jezdze na mineralnym i nic sie nie dzieje a ceramizer tez bym wlal
opolanin
 

Postprzez młody88 » 28 sty 2008, o 10:06

jak raz wleje się ceramizer to później trzeba lać zawsze a co jakiś czas kupować środek do mycia silników od środka bo ulepszacze osadzają się na ściankach kanałów olejowych raz już myłem silnik w BMW bo kontrolka już się świeciła. a po zmianie półsyntetyku na mineral nie liczcie że ustaną wycieki. po prostu trzeba wymienić uszczelki i dalej lać półsyntetyk. Ale niech każdy robi jak uważa.
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez opolanin » 28 sty 2008, o 10:14

opel dobrze mowisz o leju ale chodzi nam o taka sytuacje jesli kupilismy autko z duzym przebiegiem i nie wiemy na czym jezdzilo autko(mineral,syntetyk) to lepiej wlac mineralny a jesli sa wycieki to juz zaden olej nie pomoze
opolanin
 

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 45 gości

cron