pytam dlatego że doświadczalnie kolega poprzednio zalał w golfa syntetyczny olej przebieg jakis tam ponad 300 tutaj radzili by półsyntetyk wlewać ...
no ale to było doświadczenie więc zalał jeździł km mineły teraz zalał najtańszy syntetyk i podobnie nic sie nie dzieje trochę przeraziliśmy się bo to nie możliwe z tych wszystkich porad silnik prawie by nam odparował ale jeździ ja dziś zalałem mobil 2000 jedyne co dostrzegam to cichsza praca po każdej wymianie która z czasem powraca do standardowego chałąsu podobnie u kolegi było moje pytanie po przeczytaniu
ofert producentów olejów jaka jest różnica między nimi? tak na prawdę to dla mnie żadna prucz ceny i drobnych wahań w poszczególnych wartościach
ale przede wszystkim dla mnie ważny jest chwyt reklamowy
gdzie każdy olej jest do wszystkiego i każdy nadaje sie do ciężkich warunków pracy
przykładem jest opis
- Kod: Zaznacz cały
Oleje z nowej linii Mobil Super zapewniają ochronę silnika na poziomie optymalnym i dopasowanym do różnorodnych warunków eksploatacji, napotkanych podczas jazdy. Zostały zatwierdzone do stosowania przez wiodących producentów pojazdów.
Mobil Super 3000 X1 5W-40 powstał w oparciu o technologię syntetyczną.
Jego formulacja pozwala uzyskać wyjątkowe osiągi w szerokim zakresie warunków eksploatacji. Mobil Super 3000 X1 jest zalecany szczególnie tam, gdzie regularnie występują ciężkie warunki jazdy. Pomaga zapobiegać uszkodzeniom silnika wynikającym z częstej pracy przy dużym obciążeniu. Olej ten spełnia lub przekracza normy API SM/SL/SJ/CF oraz ACEA A3/B3, A3/B4. Posiada największą wśród olejów Mobil Super liczbę dopuszczeń producentów pojazdów: Opel GM LL-B-025, Porsche A40, MB-Approval 229.3, VW 505.00, VW 502.00, BMW Long Life 98, Peugeot/Citroen Automobile PSA B712296.
Mobil Super 2000 X1 10W-40 to semisyntetyczny olej silnikowy, opracowany w celu zapewnienia najwyższych osiągów w szerokim zakresie warunków pracy.
Szczególnie zalecany jest tam, gdzie sporadycznie występują ciężkie warunki jazdy. Mobil Super 2000 X1 10W-40 pomaga zapobiegać uszkodzeniom silnika, wynikającym z pracy przy dużym obciążeniu. Skutecznie utrzymuje czystość silnika oraz zabezpiecza go w szerokim zakresie temperatur. Olej ten spełnia lub przekracza normy API SL/SJ/CF, ACEA A3/B3 oraz posiada dopuszczenia VW 505.00, VW 500.00 i MB-Approval 229.1.
W ofercie firmy dostępny jest również olej przeznaczony szczególnie do samochodów wyposażonych w silniki wysokoprężne - Mobil Super 2000 X1 Diesel 10-40.
Mineralny Mobil Super 1000 X1 15W-40 został opracowany specjalnie w celu zapewnienia wysokich osiągów i ochrony silnika w najczęściej napotykanych warunkach pracy.
Jest szczególnie zalecany do codziennej jazdy w normalnych warunkach, w niemal wszystkich rodzajach pojazdów. Mobil Super 1000 X1 15W-40 spełnia lub przekracza normy przemysłowe i producenckie API SL/SJ/CF oraz ACEA A3/B3. Ponadto posiada dopuszczenia VW 505.00 oraz MB-Approval 229.1. W ofercie firmy dostępny jest również olej przeznaczony szczególnie do samochodów wyposażonych w silniki wysokoprężne - Mobil Super 1000 X1 Diesel 15W-40.
Czy Wy mieliście podobne odczucia ?Ze reklama dźwignią handlu? a trendy rynku kształtują naganiacze i zachwalacie na forach??