Olej w obudowie wtrysku i filtra powietrza

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Olej w obudowie wtrysku i filtra powietrza

Postprzez wiesiek3d » 7 wrz 2008, o 14:02

Witam w moim Golfie jak odkręcę obudowę wtrysku to wszystko jest uwalone olejem tak że leci on wężem do obudowy filtra powietrza. Co może być grane skąd tyle oleju? Silni AAM
POZDRAWIAM WIESIEK

GOLF III CL 1,8 AAM
AUDI A4
Avatar użytkownika
wiesiek3d
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 16:02
Lokalizacja: Rybnik

Olej w obudowie wtrysku i filtra powietrza

 

Postprzez piotr0488 » 7 wrz 2008, o 14:29

wiesiek3d, temat ten byl juz kilkanascie razy poruszany, uzyj opcji SZUKAJ i znajdziesz... ;-)
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wiesiek3d » 7 wrz 2008, o 14:42

Szukałem przed napisaniem posta i nie znalazłem.
Możesz podpowiedzieć gdzie?
POZDRAWIAM WIESIEK

GOLF III CL 1,8 AAM
AUDI A4
Avatar użytkownika
wiesiek3d
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 16:02
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez pawelek03576 » 7 wrz 2008, o 14:58

kolego trzeba wyczyścić odme

tutaj coś o tym jest
http://www.golf3.pl/topics36/masz-gaz-z ... vt7711.htm
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez wiesiek3d » 7 wrz 2008, o 17:00

Moim zdaniem odma jest czysta bo skąd brał by się ten olej we wtrysku jak nie przez odmę.
W moim silniku ta rura metalowa która idzie od separatora oleju łączy się jeszcze po drodze z odpowietrzeniem klawiatury, a później wchodzi do obudowy wtrysku.
POZDRAWIAM WIESIEK

GOLF III CL 1,8 AAM
AUDI A4
Avatar użytkownika
wiesiek3d
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 16:02
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez pawelek03576 » 7 wrz 2008, o 21:26

wiesz mam taki sam silnik jak ty :-P a ile masz przejechane ??
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez wiesiek3d » 7 wrz 2008, o 21:47

170000 km
POZDRAWIAM WIESIEK

GOLF III CL 1,8 AAM
AUDI A4
Avatar użytkownika
wiesiek3d
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 16:02
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez pablomed » 7 wrz 2008, o 21:51

Najprościej rozumując silniczek ma już swoje najechane, kompresji trochę traci ma przedmuchy z odmy i tyle. Nie wiem czy jest się szczególnie czym przejmować. Do remontu może być jeszcze bardzo daleko. Wytrzyj sobie czasem ten olej częściej zmieniaj filtr powietrza i nie martw się tym.
Natomiast rozumowanie że odma jest drożna i dlatego leci nią olej jest trochę uproszczone (jeśli jej światło jest zwężone to ruch gazów w niej jest szybszy i łatwiej porywa olej z dołu) . Warto ją oczyścić - jeśli będzie z czego oczywiście.

[ Dodano: 2008-09-07, 21:52 ]
wiesiek3d napisał(a):170000
licznikowo zapewne
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez wiesiek3d » 8 wrz 2008, o 11:48

Odmę wyczyszczę a co do przebiegu to nigdy nie ma pewności ale autko kupiłem sam w Niemczech od prywatnego właściciela.
Jest jeszcze jeden problem kiedy zapalam auto zimne to tylko ale tylko przy pierwszym odpaleniu lekko zakopci olejem i koniec ,nie musi się nawet zagrzać tylko raz dmuchnie i koniec.
Myślę że nie są to uszczelniacze tylko właśnie ten olej który tam we wtrysku skapie do kolektora ale mogę się mylić.
Oleju jak na razie to nie zauważyłem żeby brał a jeżeli już to bardzo mało ,auto przywiozłem w lipcu dla córki i jak na razie to zrobiła ok. 3000 km.
Zobaczymy co będzie dalej ,ale miałem kiedyś Audi 80 z takim silnikiem i miało przejechane 260000 km a silniczek śmigał aż miło i oleju nie brał.
POZDRAWIAM WIESIEK

GOLF III CL 1,8 AAM
AUDI A4
Avatar użytkownika
wiesiek3d
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 16:02
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez pablomed » 8 wrz 2008, o 16:38

wiesiek3d napisał(a):Myślę że nie są to uszczelniacze
to właśnie objaw typowy dla zestarzałych uszczelniaczy
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez wiesiek3d » 8 wrz 2008, o 19:01

No nie wiem, bo jeżeli uszczelniacze to powinien kopcić choć przez chwilę lub jak mu dasz gazu a on tylko puści sobie lekko dymka jak zapali i koniec już jest czysto, i to tylko raz np. po cało nocnym postoju.
Jednak nie wykluczam uszczelniaczy bo silnik ma swoje latka no i przebieg.
POZDRAWIAM WIESIEK

GOLF III CL 1,8 AAM
AUDI A4
Avatar użytkownika
wiesiek3d
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 16:02
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez Mayk » 11 wrz 2008, o 11:29

Witam moim zdaniem to uszczelniacze .
Lepiej zregenerować całą głowicę i masz z głowy.
A przy okazji sprawdz kompresję to też coś ci powie czy silnik ma dosyć czy jeszcze polata ;-)
Avatar użytkownika
Mayk
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 10:05
Lokalizacja: 64-100 Leszno


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości