Szukać należy wszędzie nawet najlepsi popełniają błędy i mogą być np zamienione przewody . Lub tak jak piszesz przestawiony zapłon , przeskok paska rozrządu o 1 ząbek itp.Najlepiej sprawdzić znaki rozrządu , i kolejność kabli jeśli będzie ok proponował bym podłączyć pod kompa
wyeliminuje to czujniki.Odłącz akumulator na 10 min to też czasem pomaga .Postaraj się na spokojnie przeanalizować co robiłeś kiedy to się stało .
Ja pewnego dnia zobaczyłem to czego nikomu nie życzę kontrolkę oleju co bym nie robił 2 tys obrotów i się zapalała oraz piszczała cały dzień walki 50 zł czujniki i bez efektu , aż usiadłem pomyślałem co robiłem dzień wcześniej , a mianowicie wycinałem jakąś domatorską instalacje i opuszczałem delikatnie skrzynkę bezpieczników .więc zanurkowałem okazało się że dwie kostki delikatnie się wypięły.Naprawa 2 min. 3 czujniki mam na zapas
.
Może ktoś z forum mieszka w twojej okolicy i ma interfejs diagnostyczny.
Sprawdź czy jest paliwo, widziałem auto wskazujące ilość paliwa ponad rezerwę a niestety dla niego to już był brak.Podczas kręcenia i nieodpalania powinieneś czuć paliwo że się zalewa.
Wszystko co piszę to domysły bo niestety nie ma to jak stać obok pojazdu .
Powodzenia.