pali olej i płyn chłodnicy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

pali olej i płyn chłodnicy

Postprzez kaczak23 » 23 cze 2013, o 13:37

Witajcie ubywa mi oleju w silniku i płynu chlodniczego.jestem po remoncie silnika pomóżcie bo nie mam już pomysłów co jest grane
kaczak23
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 29 lut 2012, o 20:12
Lokalizacja: golub

pali olej i płyn chłodnicy

 

Postprzez yahoo_p » 24 cze 2013, o 04:17

Dokręciłeś dobrze głowice??? Nie wydmuchnęło uszczelki pod głowicą??? A w ogóle głowica była planowana?
yahoo_p
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 23:10
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 24 cze 2013, o 07:57

Prawdopodobnie mechanik (lub ty) spaprał robote.Czeka cie targanie głowicy
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ABU » 24 cze 2013, o 22:35

Stawiam na pompe wody.
ABU
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: Kraków

Postprzez KAMNILEK » 24 cze 2013, o 23:04

głowica do zdjęcia.... szlif był robiony? może pęknięta? sprawdzona? gniazda zaworowe robione?
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez SilesiaKatowice » 25 cze 2013, o 21:50

hahah pompa wody, to była siekiera
uszczelka pod główką, coś przy montażu spapraliście.. niestety
Jak się bawić to się bawić dawke zwiększyć, turbo wstawić
Avatar użytkownika
SilesiaKatowice
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 23 paź 2012, o 09:55
Lokalizacja: Łaziska Górne

Postprzez ABU » 25 cze 2013, o 22:43

SilesiaKatowice napisał(a):hahah pompa wody, to była siekiera
uszczelka pod główką, coś przy montażu spapraliście.. niestety



Taaaaa...
Skoro nie ma wycieków i nie dymi na biało to uciekac płyn może przez pompe wody w trakcie jazdy.
Brak dymienia na czarno oznacza raczej, że uszczelka jest OK.
Oczywiście mogę się mylić ale to juŻ przerabiałem na paru samochodach a miałem ich kilkanascie.
Prawo jazdy zrobiłem w 1981 roku i wtedy prawdopodobnie nie było wiekszości z was na świecie.... "To była siekiera".... ;-)
ABU
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: Kraków

Postprzez yahoo_p » 26 cze 2013, o 08:40

kaczak23 napisał(a):ubywa mi oleju w silniku i płynu chlodniczego


ABU napisał(a):Skoro nie ma wycieków i nie dymi na biało


Umiesz czytać ze zrozumieniem??? :lol: Olej też ta pompa wody wciąga?? Czy kolega kaczak napisał, że nie dymi na biało??? Sam sobie to dopowiedziałeś??

Akurat, ze masz tyle lat prawo jazdy nie czyni Cię fachowcem żadnym :-D
yahoo_p
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 23:10
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ABU » 26 cze 2013, o 22:53

yahoo_p napisał(a):
kaczak23 napisał(a):ubywa mi oleju w silniku i płynu chlodniczego


ABU napisał(a):Skoro nie ma wycieków i nie dymi na biało


Umiesz czytać ze zrozumieniem??? :lol: Olej też ta pompa wody wciąga?? Czy kolega kaczak napisał, że nie dymi na biało??? Sam sobie to dopowiedziałeś??

Akurat, ze masz tyle lat prawo jazdy nie czyni Cię fachowcem żadnym :-D



Taaaaa...
Od 1976 przygotowywałem silniki do wyczynu (rajdy) - Fiat 125p i 126p.
I zmartwie cie. Umiem czytać ze zrozumieniem i NIE przeczytałem ani o dymieniu na biało ani na czarno a taką wiadomośc podałby człowiek, który nawet minimalnie zna się na rzeczy, bo to bardzo ważne objawy w tym wypadku.

I poproś rodziców o parę lekcji dobrego wychowania i odrobinę kultury.
Może akurat będa mieli trochę czasu na naprawienie zaniedbań wobec twojej osoby.

Ale ad rem....
Podałem tylko jedno z wielu rozwiązań problemu.
Może to być pompa, mogą być pierścienie olejowe i główne. Łatwo to stwierdzić badając ciśnienie w cylindrach.
Oczywiście jeszcze wiele innych rzeczy jak chociażby źle uszczelnione przewody od płynu chłodzacego, nieszczelności na styku miski ol. z kadłubem silnika itp, itd.
Podaj więcej danych i objawów bo bez tego nie jest możliwa pomoc.
ABU
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Misiek1394 » 27 cze 2013, o 15:46

Ta pompa wody mnie rozwaliła.

Miałem ten sam problem tyle ze 1.8 AAM silnik suchy. Po nocy jak odpaliłem zakopcił zawsze. Ubywalo oleju i plynu. Przyczyna uszczelka pod glowica i przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworowe, glowica planowana.
Avatar użytkownika
Misiek1394
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 24 paź 2012, o 21:16
Lokalizacja: jestem?


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości

cron