Ehhhhh Panowie. Ja znowu tu czytam u układzie smarowania a Wy znowu wszstko zwalacie na te czujniki. Już dokładnie nie pamiętam co powinien wskazywać manometr ale na zimnym i na rozgrzanym silniku jest co innegona.Na biegu jałowym to cos ok0,16-0,20 MPa (temp 80*C) czili 1,6 bara a przy 2500 obr/min to coś ok 0,5-0,6 MPa (temp 80*C) czyli 5-6 bara. Ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego 0,57-0,67MPa.oczywiście tak jak piszesz może to być któraś czujka ale musiałbyś zapodać więcej szczegułów. W jakich warunkach sie to dzieje, przy jakiej temp powietrza, na jakim oleju jeździ, czy może wymieniałeś rozrząd itp itd. Czujki zapalają się dopiero po przekroczeniu 2150 obr/min. Apropo panewek to dość drogawa sprawa ale właśnie trzeba wiedzieć które to ale myśle że jakby to były panewki to bys to myśle ze "dobry" mechanik to wyczuje a raczej "wysłucha"
Napisz coś więcej a może coś się doradzi i nie słuchaj wszystkiego co Ci pseudo mechanicy mówią jak pojedizesz do jakiegoś warsztatu