Panowie Komputer

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Panowie Komputer

Postprzez Davinci24 » 15 kwi 2009, o 17:56

Panowie mam w dalszym ciągu problem z moim pseudosamochodem. Gaśnie nie tzryma obrotów przy hamowaniu.. Po pewnym czasie nie mogę nawet ruszać ze skrzyżowania bo ja wciskam gaz a on tak jakby sie dławił. Dopiero kilkakrotnie wciskając i puszając gaz rusze (musze pulsacyjnie wciskać pedał gazu) w trasie to musiałem jadąc naciskać noga pedał gazu tak jakbym pompował materac zeby przyśpieszał. Ale jak odłączam akumulator na 5 minut i znowu go podłącze to problem znika na jakiś dzień jazdy, potem spowrotem wraca do "normalnego" stanu. Czy to możliwe ze mam rozwlaony sterownik (komputer) ?
Silnik 1.4 92. rocznik 6o koni. 218tyś. wymieniłem dotychczas:
aparat zapłonowy, kable, świece, pompę paliwa. Patrzyłem na ustawienie potencjometru


Prosze ratujcie ja juz nie chec tego samochodu ...
Davinci24
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 18:54
Lokalizacja: Szczecin

Panowie Komputer

 

Postprzez marcinkoz2910 » 15 kwi 2009, o 22:33

No dobra wszystko fajnie a podłączyłeś się pod kompa żeby sprawdzić czy coś elektronicznego go nie boli? tzw. VAG

Wtedy sprawdzisz czy ECU (komputer) zdycha czy może już zdechł
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Davinci24 » 16 kwi 2009, o 10:17

Podłączyłem i pokazał sie bład mieszanki paliwa. Ale po zresetowaniu komputera zniknął.
Davinci24
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 18:54
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 16 kwi 2009, o 13:21

Davinci24 napisał(a):Podłączyłem i pokazał sie bład mieszanki paliwa. Ale po zresetowaniu komputera zniknął.


Sonda
przepływka
lejace wtryskiwacze
zapieczone wtryskiwacze
nieprawidłowe ciśnienie paliwa
uszkodzony przekaźnik pompy paliwa
nieszczelność dolotu
niesczelność wydechu w okolicach sondy


do wyboru do koloru.
Zgaduj zgadula.

[ Dodano: 2009-04-16, 13:23 ]
no i jeszcze pytanie jaki to numer błędu. . . :looka:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez KristoF » 19 kwi 2009, o 00:14

przepływka w 1,4 odpada :-P
jakbys chciał to mam na zbyciu komp do 1,4 .... ale nie jestem przekonany co tej usterki.
Sprawdź szczelność ukadu dolotowego: uszczelke kolektora ssącego, podstawe monowtrysku, przewody od wspomagania hamulców, i pochłaniacza par paliwa.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez dziabi3 » 20 kwi 2009, o 18:30

ja bym stawiał na uszkodzony tps lub zawór pochłaniacza paliwa

lub niskie ciśnienie paliwa i właśnie pompowanie pedału gazu uruchamiało ciągle funkcje att czyli dodatkową dawkę paliwa w czasie przyspieszania

ale szukaj tego co ci koledzy piszą bo mają racje
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez Davinci24 » 1 maja 2009, o 09:25

Panowie czy przekaźnik ten powinien byc gorący w trakcie jazdy ?

[ Dodano: 2009-05-01, 10:22 ]
Panowie teraz u diagnosty pokazał bład silniczka krokowego i cz. halla Przekaźnik od pompy jaki ma numer ?
Davinci24
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 18:54
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości