Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.
Moderator: Moderator
przez pogo84 » 22 cze 2008, o 21:55
witam
co moze byc przyczyna zrywania sie paska na krawedzi hm\/
ostatnio wymienialem na nowy a dzis patrze ze jest porwany
-
pogo84
- Badacz tematu
-
- Posty: 194
- Dołączył(a): 2 paź 2007, o 18:29
- Lokalizacja: Warszawa
przez SotoM » 22 cze 2008, o 22:30
a jaki masz tam pasek?? zwykły klinowy czy PK - wielorowkowy?? bo jak zwykły klinowy to na bank jest któreś koło wytarte i ścina pasek. co ten pasek tam napedza??- bo nie pamiętam... jesli pompe wody i alternator to to któreś z tych kół bedzie ostre. a raczej oby dwa bo tak samo długo pracuja i sie ścieraja. musiał bys wymienic te koła pasowe
-
SotoM
- Members
-
- Posty: 4053
- Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
- Lokalizacja: Szczecin
- Rocznik: 2007
- Silnik: BRD
- Paliwo: ON
- Nadwozie: kombi
przez pogo84 » 22 cze 2008, o 22:44
pewnie tak a te kola pasowe droge sa? i czy na wlasna reke bez problemu mozna wymienic?
-
pogo84
- Badacz tematu
-
- Posty: 194
- Dołączył(a): 2 paź 2007, o 18:29
- Lokalizacja: Warszawa
przez MarcoVW » 23 cze 2008, o 08:54
Ktoreś z kół pasowych pracuje krzywo i scina pasek.
-
MarcoVW
- Berbeć
-
- Posty: 11
- Dołączył(a): 17 cze 2008, o 08:24
- Lokalizacja: Gdańsk
przez SotoM » 23 cze 2008, o 12:30
no własnie zaobacz czy koła sa ułozone równolegle. stań z przodu auta o patrz na koła które napedzane sa tym paskiem. podejżewam ze moze to być wina koła pasowego pompy wodnej
-
SotoM
- Members
-
- Posty: 4053
- Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
- Lokalizacja: Szczecin
- Rocznik: 2007
- Silnik: BRD
- Paliwo: ON
- Nadwozie: kombi
-
-
-
Powrót do Silniki benzynowe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości