pasek klinowy - różnice w oznaczeniu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

pasek klinowy - różnice w oznaczeniu

Postprzez robi333 » 26 lip 2009, o 14:20

Witam. Po uzyskaniu na forum informacji na temat wymiany paska klinowego w moim mk 3 silnik 1,4 z wspomaganiem bez klimy, wziąłem się dziś za wymianę. Wcześniej kupiłem pasek Podobno pasujący firmy gates o oznaczeniu 6PK1070, ale ku mojemu zdziwieniu stary pasek który ściągnąłem jest z bosha ale ma oznaczenie 6PK1063. Ten co kupiłem jest o 7mm dłuższy, czy będzie pasował czy może muszę go wymienić w sklepie?
robi333
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 10:22
Lokalizacja: Oświęcim

pasek klinowy - różnice w oznaczeniu

 

Postprzez darius84 » 26 lip 2009, o 16:22

chodzi Ci o ten napedzajacy pompe wodna? napewno masz tam regulacje napiecia paska,wiec mysle,ze te 7mm nie przeszkadza. najlepiej zdejmij stary i przymierz nowy.
Avatar użytkownika
darius84
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 09:31
Lokalizacja: WCI

Postprzez robi333 » 26 lip 2009, o 18:24

tak, właśnie chodzi o ten pasek
robi333
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 10:22
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez PRUSAK » 26 lip 2009, o 18:33

to wieloklin ja to robiłem wczoraj i powiem ci ze robi te 7mm i alternator pewnie na sprężynie... jest szansa ze go nie napnie...raczej
wymień na taki co był nie na darmo oznaczony jest nr i tego się trzymaj...
Avatar użytkownika
PRUSAK
Badacz tematu
 
Posty: 213
Dołączył(a): 3 sty 2009, o 17:49
Lokalizacja: CW

Postprzez darius84 » 27 lip 2009, o 15:06

PRUSAK, mylisz paski. jezeli chodzi o ten napedzajacy pompe to nie jest wieloklin. robi333, zaloz ten pasek,a jak sie nie myle naciagasz go pompa od wspomagania
Avatar użytkownika
darius84
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 09:31
Lokalizacja: WCI

Postprzez PRUSAK » 27 lip 2009, o 16:50

darius84 napisał(a):PRUSAK, mylisz paski. jezeli chodzi o ten napedzajacy pompe to nie jest wieloklin. robi333, zaloz ten pasek,a jak sie nie myle naciagasz go pompa od wspomagania


dobra pomyliłem
tam jest jedno kiln wtedy i naciąga sie taka śruba?? ale tu lepiej zalożyć dobry pasek bo może piszczeć a naciąg go nie załapie...i nie naciągnie dobrze...

ja wymieniałem 2 na raz stad moja pomyła
Avatar użytkownika
PRUSAK
Badacz tematu
 
Posty: 213
Dołączył(a): 3 sty 2009, o 17:49
Lokalizacja: CW

Postprzez darius84 » 27 lip 2009, o 18:56

tak naciaga sie sruba pod spodem. wydaje mi sie,ze te 7mm regulacja bez problemu dociagnie
Avatar użytkownika
darius84
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 09:31
Lokalizacja: WCI


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości