pasek wielorowkowy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

pasek wielorowkowy

Postprzez DjToMiX » 26 kwi 2008, o 12:59

witam mam w swojej furce wspome klime abs i inne bajery i chcialbym wiedziec czy jak piszczy wspoma przy skrecaniu to znaczy ze mam luzny ten wielorowkowy pasek i czy ma to wplyw na inne czesci podpiete do tego paska?? :-| bo nie wiem czy juz wymieniac czy jeszcze na nim pojezdze troche
Avatar użytkownika
DjToMiX
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 23:48
Lokalizacja: Kalisz

pasek wielorowkowy

 

Postprzez dziabi3 » 26 kwi 2008, o 20:13

pasek to koszt max 30 zł a pewność ze ci nie walnie większa chociaż to nie grozi awarią tylko strach bo wspomaganie nie działa i alternator.


poczytaj jak sie naciąga u ciebie pasek bo jesli na samo napinaczu to albo pasek jest już naprawdę do du.. albo jak pasek ok to napinacz do du..
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez przemo » 27 kwi 2008, o 11:04

elo naciągnij sobie ten pasek wieloklinowy lub go poprostu wymień napinacz jak dobrze pamietam to gdzieś kosztuje 80zł
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

Postprzez rex_hunt » 27 kwi 2008, o 22:08

W silniku aft (w innych zapewne też) pasek wielorowkowy nie napędza pompy wspomagania. Na wielorowkowym jest klima, altek i pompa wodna. Wspomaganie napędzane jest przez oddzielny pasek klinowy, który napina się przez naciąganie całej pompy.
rex_hunt
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 17:32
Lokalizacja: Podlaskie

Postprzez DjToMiX » 1 maja 2008, o 14:19

rex_hunt, oki wielkie dzieki to cos z tym zrobie
Avatar użytkownika
DjToMiX
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 23:48
Lokalizacja: Kalisz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości