Piszczy w okolicy rozrządu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Piszczy w okolicy rozrządu

Postprzez microsd » 21 wrz 2014, o 21:15

Witam mam taki problem , że jak odpalam samochód po nocy, to coś piszczy od strony rozrządu tak jakby jakiś ptak piszczał i po dodaniu gazu jeszcze bardziej piszczy , a jak się silnik rozgrzeje to wszystko już jest ok
I jeszcze jeden problem mam taki że samochód odpalony i tak jakby coś tarło od strony rozrządu i silnik głośno chodzi przez to, ale nie jest to związane z pierwszym problemem.
Na filmiku słychać jeden i drugi problem, czyli piszczenie i tarcie: http://w170.wrzuta.pl/film/7X42KKclKuK/ ... 920_123201
Pomożecie panowie? bo nie chce sobie kosztów niepotrzebnych narobić
Ostatnio edytowano 25 wrz 2014, o 12:15 przez microsd, łącznie edytowano 1 raz
microsd
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 21 lis 2013, o 21:52
Lokalizacja: Poznań

Piszczy w okolicy rozrządu

 

Postprzez prezesik » 25 wrz 2014, o 12:05

Rolka napinacza paska rozrządu jest już wg mnie na wykończeniu.

microsd napisał(a):Pomożecie panowie? bo nie chce sobie kosztów niepotrzebnych narobić
jedź szybko na wymianę kompletu rozrządu, bo możesz sobie spoorych kosztów narobić jak rolka nie wytrzyma.

Druga sprawa to odpowiednie tytułowanie tematów "Piszczy" to nie tytuł tematu.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Opik » 25 wrz 2014, o 12:13

Równie dobrze jak stawiasz na trawie może wilgoć włazić i piszczy pasek od alternatora :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prezesik » 25 wrz 2014, o 12:16

Opik napisał(a):Równie dobrze jak stawiasz na trawie może wilgoć włazić i piszczy pasek od alternatora :D
o to to, też może być.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez microsd » 25 wrz 2014, o 13:08

Rok temu miałem wymieniany rozrząd, oczywiście nie kompletny, bo bez paska od wspomagania kierownicy, pompy wody i bez uszczelniaczy nowych, bo sobie tak mechanik chciał zrobić, dla mnie to jest nie wyobrażalne nie wymieniać pompy wody. I jest to możliwe żeby tak szybko rolka napinacza padła po rok czasu i przejechaniu 7 tyś. na nowym rozrządzie ? Samochód nie stoi na trawie. A mogę ściągnąć pasek od alternatora i wtedy włączyć silnik żeby zobaczyć czy coś piszczy i trze ? Bo jakieś 1,5 miesiąca temu jak pękł mi pasek od alternatora bo się alternator zatarł to przy okazji zobaczyłem pompę wody i talerzyk co pasek po nim się kręci ma trochę luz góra,dół i boki
microsd
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 21 lis 2013, o 21:52
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Opik » 25 wrz 2014, o 13:28

microsd napisał(a):oczywiście nie kompletny, bo bez paska od wspomagania kierownicy


to nie wchodzi w skład rozrządu

microsd napisał(a):dla mnie to jest nie wyobrażalne nie wymieniać pompy wody


wyjaśnij mi sens wymiany sprawnej pompy wody w tym silniku przy okazji zmiany rozrządu

microsd napisał(a):A mogę ściągnąć pasek od alternatora i wtedy włączyć silnik żeby zobaczyć czy coś piszczy i trze ?


dokładnie tak zrób - będziesz miał pewność
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez microsd » 25 wrz 2014, o 22:50

Więc tak, ściągłem pasek od alternatora i piszczenie i tarcie przestało, tak jak wszystko powinno chodzić, i zobaczyłem wszystkie koła czy są lużne i okazało się jest dosyć luz na kole od pompy wody i dlatego może od tego tak trze, póżniej założyłem z powrotem pasek i troszkę mocniej go naciągnąłem niż poprzednio i przestało piszczeć, jedynie tylko tak trze możliwe że przez pompę
microsd
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 21 lis 2013, o 21:52
Lokalizacja: Poznań


- - - wina czerwone



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości