Planować czy nie planować ?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez KristoF » 5 lut 2009, o 00:17

co do gniazd zaworów.Przy planowaniu głowicy nalezy koniecznie przeszlifowac gniazda zaworów bo może sie zdarzyć ze tłok uderzy w zawór.Komora spalania w tych silnikach jest w tłokach(tłoki z wgłębieniami) a nie w głowicy więc tłok podchodzi prawie idealnie pod głowice, wniosek-> lepiej żeby zawory nie sterczały :lol: vckat, piszesz o nadwymiarowej uszczelce...może to i sposób(osobiście nie słyszałem o czymś takim do benzyny-słyszałem o różnych grubościach do Diesla)tylko myśląć logicznie można stracić troche na mocy silnika, większa komora spalania(minimalnie ale jednak)pozatym dzieki szlifowaniu gniazd bedą musiały być dotarte zawory więc uszczelni się dodatkowo komora spalania(zaworów sie nie szlifuje)
...gniazda trzeba przeszlifować tylko z głową żeby nie za głęboko bo głowica bedzie na szrot.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

 

Postprzez vckat » 5 lut 2009, o 10:20

200zl uszczelka??? cry.. ja niewiem gdzie ty kupujesz www.fota.pl. Putanie bylo czy planowac glowice, a nie czy robic remat glowicy, bo jesli tak to dolicz jeszcze nowe zawory i prowadnice.
vckat
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8 sty 2009, o 16:46
Lokalizacja: ostroleka

Postprzez Fasol » 8 lut 2009, o 21:02

vckat, prowadnice nie koniecznie się wymienia... zreszta przeczytaj najpierw dobrze temat a później ew. coś napisz...


:wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd:
Fasol
 

Postprzez Sivy » 8 lut 2009, o 23:28

Auto juz smiga, z efektu jestem zadowolony, z kosztow niestety nie. Wymiana prowadnic, szlifowanie zaworów, frezowanie gniazd, docieranie zaworów. Do tego nowe uszczelniacze oraz zimering. Uszczelki Getz'a.
Całość kosztów to 600 pln czyli wzrosły od planowanych, ale z tym sie liczyłem i w sumie nie jest tak żle.
Oby to koniec problemow z motorem :-) Dzieki chłopaki za rady, zwłaszcza dla Fasola, za checi i podjecie tematu.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez Fasol » 12 lut 2009, o 00:01

Sivy, no problem,ciesze się że choć trochę pomogłem :)

Bez awaryjności życzę !! Pozdrawiam !
Fasol
 

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości