Po kałuży ogromne problemy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Po kałuży ogromne problemy

Postprzez pawcio-85 » 22 lis 2008, o 21:19

Witam Wszytskich jestem nowy więc prosze o wyrozumiałość ....
Dwa dni temu wleciałem w kałuże ... auto po 5 metrach zgasło (zamarło) nie świeciły się kontrolki ... holowałem auto ... po 2 godzinach odpalil ale przy obrotach 2500 gasł ..
jezdzilem nim ale przyt gazowaniu gasł .... natomiast za mna okropnie brzydko pachniało normalnie nie dało się stać za nim (dodam ze od 2 miesiecy tankuje benzyne Vpower schell) dzisiaj od rana przeczyściłem i wysuszyłem
*kable zapłonowe
*filtr powietrza
*swiece
*kopułkę
na około gaznika były widoczne znaki wody
objawy auta:
*jakoś dziwacznie zapala
*przerywa przy wiekszych obrotach
*brzydko pachnie z rury

Prosze Was o wszelaka pomoc (czy moze to tez byc wina paliwa)!!
5drzwi poduchy pow bez klimy
pawcio-85
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22 lis 2008, o 21:09
Lokalizacja: Trzebinia

Po kałuży ogromne problemy

 

Postprzez Yuri » 22 lis 2008, o 23:48

Wszystko wskazuje na układ WN. Obstawiam kopułkę. Często po bliższym kontakcie z kałużą ona najczęściej zawodzi. I właśnie od tego elementu bym zaczął. Suszenie może nic nie pomóc bo woda mogła wyrządzić nieodwracalne szkody. Wymień kopułkę na nową i zobacz czy coś pomoże. Jeśli nie to niestety ale trzeba będzie chyba wymieniać kolejne elementy (świece, kable).

P.s.
pawcio-85 napisał(a):na około gaznika były widoczne znaki wody


Yyyy kolego nie wiem czy wiesz ale w Mk3 nigdy nie było żadnego silnika z gaźnikiem. Wszystkie benzyniaki były na wtrysku.
Yuri
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 18 wrz 2008, o 19:36
Lokalizacja: Radom

Postprzez Lukasz MALY » 23 lis 2008, o 01:27

oj i tu kolega się myli bo były gaznikowe. ale karzdemu zdarza się pomylić.
Lukasz MALY
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19 lis 2008, o 20:30
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez Zico63 » 23 lis 2008, o 01:37

Proszę Moda wybaczenie tego off topic:
Z całym szacunkiem, chyba po przekładce lub w wersji dla Kambodży... Co najwyżej Monowtrysk.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez pawcio-85 » 23 lis 2008, o 11:04

kazdemu zdarza sie pomylka ... chodzilo mi o wlot powietrza ... ale widze ze na tym forum jak podlapiecie blad to oby brnac dalej ,,,,
czy jest jakiś sposób by sprawdzić kopułke ??
5drzwi poduchy pow bez klimy
pawcio-85
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22 lis 2008, o 21:09
Lokalizacja: Trzebinia

Postprzez seb » 23 lis 2008, o 12:52

pawcio-85 napisał(a):kazdemu zdarza sie pomylka ... chodzilo mi o wlot powietrza ... ale widze ze na tym forum jak podlapiecie blad to oby brnac dalej ,,,,
czy jest jakiś sposób by sprawdzić kopułke ??

Wiesz to taki dziwny przypdek i ciezko jednozancznie powiedziec ze to konktretnie to sie popsulo. Wiec albo masz mechanika ktory szybko zalapie o co chodzi albo bedziesz musial wymienic po kolei te elementy ( chyba ze masz kogos kto moze te elementy Ci podmienic na chwile w celu sprawdzenia) poszukaj na forum moze ktos jest z Twoich okolic i Ci pomoze w ten sposob.....
seb
 

Postprzez pawcio-85 » 24 lis 2008, o 22:09

no niestety nie mam znajomego az tak życzliwego :/ .......
mam pytanie czy można sprawdzić tą kopułke za pomoca swiec!! przykladac poszczegolne kable idące od nich i czy dają iskre !! Bo nic przy zgaszonym swietle nie widać żeby iskrzyło w silniku
5drzwi poduchy pow bez klimy
pawcio-85
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22 lis 2008, o 21:09
Lokalizacja: Trzebinia


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 16 gości