po odpaleniu i dodaniu gazu trzęsie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

po odpaleniu i dodaniu gazu trzęsie

Postprzez wlazly56 » 13 sty 2013, o 01:39

witam was mam problem z moim golfem jest to silnik 1.8 ABS 90KM po odpaleniu. pod maską. klekocze a po dodaniu gazu całym autem trzęsie w dodatku strasznie śmierdzi z rury jakby nieodopalona benzyna gdy silnik się rozgrzewkę wszystko jest ok tylko cicho stuka w silniku. a przy odpaleniu jak dizel. bije. następnym problemem jest to ze gdy jadę przy przyspieszeniu gdy obroty. dochodzą do 1900 to przyspieszenie słabnie jakby się dławil po 2.5 tys obrotów dostaje. kopa. komputer pokazuje 7l/100 km tylko gdy zatankuje do pełna wystarcza mi tylko na 400~450 km a obroty trzymam między 2 a 3 tysiące. proszę was o pomoc
Ostatnio edytowano 13 sty 2013, o 01:43 przez wlazly56, łącznie edytowano 1 raz
wlazly56
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 01:05
Lokalizacja: Goczałkowice

po odpaleniu i dodaniu gazu trzęsie

 

Postprzez trollu » 13 sty 2013, o 01:41

poduchy silnika całe? jaki stan układu zapłonowego? lambda żyje?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez wlazly56 » 13 sty 2013, o 01:48

trollu napisał(a):poduchy silnika całe? jaki stan układu zapłonowego? lambda żyje?




jak byłem u mechanika twierdził ze ok a pytałem go kilka razy bo były. wymieniane uszczelki od układu chłodzącego i cały nowy płyn takze ostatnio wymieniłem cały układ wydechowych. bo był zgnity. a ile takie naprawy wychodzą??
wlazly56
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 01:05
Lokalizacja: Goczałkowice

Postprzez trollu » 13 sty 2013, o 02:10

najpierw sprawdź czy kable WN żyją chociaż jeżeli mają już parę lat to można je od razy wymienić. Ja za Beru dałem coś koło 120-130zl. Świece ile mają nalotu? - Beru chyba 17zł sztuka, nie pamiętam. Sprawdź jak wyglądają styki w kopułce i palec - ceny nie znam ale w przyszłym miesiącu będę wymieniał u siebie - pi razy oko coś koło 100zł wyjdzie.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez wlazly56 » 13 sty 2013, o 10:56

mam prośbę bo jestem. zielony gdzie te kable są bo świece podobno były wymieniane pół roku temu. może jakiś rysunek lub coś bo muszę widzieć i gdzie się reguluje zaplon wybacz mi ale pierwszy raz mam doczynienia z takim samochodem wcześniej to fiata 126p miałem to umiałem.
wlazly56
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 01:05
Lokalizacja: Goczałkowice

Postprzez trollu » 13 sty 2013, o 12:53

tak na szybko
Obrazek
Zielony - aparat zapłonowy. To co widać w kółku i z czego wychodzą kable zapłonowe to kopułka, trzyma się on na 2 zatrzaski które ściągasz śrubokrętem, pod nią masz palec.
Czerwony - widać końcówki Kabli WN na świecach. kable idą od kopułki do świec, jak coś byś chciał kiedyś robić to lepiej wcześniej foto walnąć lub na kartce rozrysować kolejność żeby później po forum nie szukać jak kable powinny być ustawione. jak silnik jest zimy i jest wilgotno lub spryskasz kable wodą to w nocy widać iskry jeżeli mają przebicie.
Na niebiesko masz cewkę zapłonową.
Co do regulacji zapłonu to lepiej zostaw w spokoju i jedź do mechanika, bez lampy stroboskopowej nie ustawisz
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez wlazly56 » 13 sty 2013, o 14:07

dzięki wielkie wieczorem będę patrzył. a kable to widać ze są nowe. ale sprawdze jeszcze jedna prośbą gdzie sonda lambda to też zajeże.
wlazly56
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 01:05
Lokalizacja: Goczałkowice

Postprzez trollu » 13 sty 2013, o 14:27

lambde masz na wydechu, musisz autem wjechać na kanał lub podnośnik ew jakoś inaczej sobie poradzić żeby się dostać pod podłogę. Szukaj za katem
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez wlazly56 » 13 sty 2013, o 23:40

jeśli chodzi o kable to jest wporzadku i aparat zaplonu były wymieniane wraz ze świecami. została lambda i zaplon. poduszki na silniku są dobre.

[ Dodano: 2013-01-15, 21:52 ]
chyba mam o. co chodzi bo.od lambdy idą kable i jest łączenie. tam jest chyba do komputera i plus i. minus nie wiem nie znam się i to jest jedna taka stara zlonczka połączenie jak się dodaje. gazu to iskry aż idą i nie wiem czy to czasem jest przyczyną bo jak silnik jest ciepły to silnik fajnie pracuje ;) jeszcze jedno mam pytanie bo w układzie chlodzenia. jak są rury to po paru dniach są bardzo twarde. raz mi tak uszczelki poszły co może być przyczyną i co trzeba zrobić bo tak chyba nie może być??

[ Dodano: 2013-01-15, 21:53 ]
chyba mam o. co chodzi bo.od lambdy idą kable i jest łączenie. tam jest chyba do komputera i plus i. minus nie wiem nie znam się i to jest jedna taka stara zlonczka połączenie jak się dodaje. gazu to iskry aż idą i nie wiem czy to czasem jest przyczyną bo jak silnik jest ciepły to silnik fajnie pracuje ;) jeszcze jedno mam pytanie bo w układzie chlodzenia. jak są rury to po paru dniach są bardzo twarde. raz mi tak uszczelki poszły co może być przyczyną i co trzeba zrobić bo tak chyba nie może być??
wlazly56
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 01:05
Lokalizacja: Goczałkowice


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości

cron