Po puszczeniu kluczyka gaśnie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Po puszczeniu kluczyka gaśnie

Postprzez xeNx. » 1 cze 2014, o 21:01

Cześć. tka jak w temacie.

Muszę dawać gaz przy odpaleniu, i trzymać kluczyk żeby był odpalony, a jak się puści kluczyk, albo gaz to momentalnie gaśnie.
xeNx.
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 17 kwi 2014, o 11:34
Lokalizacja: ZG

Po puszczeniu kluczyka gaśnie

 

Postprzez MiroGti » 1 cze 2014, o 21:34

a jak się puści kluczyk, albo gaz to momentalnie gaśnie.

ustalmy kiedy gaśnie ,czy kiedy puszczasz gaz a kluczyka nie trzymasz ,czy kiedy puszczasz kluczyk :?:
bo jak kluczyk to kostka stacyjki do wymiany , a jak gaz to krokowy do czyszczenia lub do wymiany on odpowiada za bieg jałowy ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez xeNx. » 2 cze 2014, o 11:03

Powiem Ci, że gaśnie tak i tak.

Czyli np. trzymam kluczyk a puszcze gaz to i tak zgaśnie. Tak samo jak puszcze kluczyk a trzymam gaz.
xeNx.
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 17 kwi 2014, o 11:34
Lokalizacja: ZG

Postprzez MiroGti » 2 cze 2014, o 16:31

Czyli generalnie wo gulę nie zapali żeby pochodził? czy jak puszczasz kluczyk to kontrolki giną ?,a co się dzieje jak trzymasz gaz chodzi w tedy?
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez xeNx. » 2 cze 2014, o 16:34

Chodzi ale tak jakoś dziwne jakby na siłę. Kontroli nie raz ginęły, ale teraz tylko znikają jak próbuje go odpalać i kręci rozrusznikiem.
xeNx.
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 17 kwi 2014, o 11:34
Lokalizacja: ZG

Postprzez łukasz1983 » 2 cze 2014, o 16:41

xeNx., Po pierwsze uzupełnij profil.Jaki silnik?
Kostka stacyjki do wymiany,i odpal ze ściągniętą wtyczką czujnika temperatury i napisz,czy była różnica.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez xeNx. » 2 cze 2014, o 16:43

Kostka stacyjki do wymiany,i odpal ze ściągniętą wtyczką czujnika temperatury i napisz,czy była różnica


Robiłem tak ostatnio ale dalej to samo.
xeNx.
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 17 kwi 2014, o 11:34
Lokalizacja: ZG

Postprzez łukasz1983 » 2 cze 2014, o 16:46

xeNx., Rozumiem,że odpalałeś za ściągniętą wtyczką,tak?
Dobra jaki masz kod silnika?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez xeNx. » 3 cze 2014, o 17:11

1.4 ABE F804
xeNx.
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 17 kwi 2014, o 11:34
Lokalizacja: ZG

Postprzez łukasz1983 » 3 cze 2014, o 17:29

xeNx., Prędzej twój kod silnika to ABD.
Zrób mu reset ECU.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez xeNx. » 3 cze 2014, o 17:46

Dalej to samo :/
Reset ECU robiłem już wcześniej.
xeNx.
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 17 kwi 2014, o 11:34
Lokalizacja: ZG

Postprzez łukasz1983 » 3 cze 2014, o 17:49

xeNx., To pozostaje ci zmienić krokowca,no i kostka stacyjki.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - - Styl ze smakiem. Zmień swoją łazienkę retro razem z nami. Pełna oferta na https://grzejniki-retro.com



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 27 gości