po zwarciu w instalacji nie odpala mk3 2e

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

po zwarciu w instalacji nie odpala mk3 2e

Postprzez piotrus23 » 7 lut 2010, o 22:06

mam taki problem(silnik 2e) po zwarciu przekaznika pompy paliwa nie chce odpalic,sprawdzalem NIE MA ISKRY mianowicie zwieralem w kostce przy aparacie 1 z 3 i było słychac jak sie wtrysk otwierał,na wtyczce od modólu nie ma napiecia co poradzicie
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

po zwarciu w instalacji nie odpala mk3 2e

 

Postprzez pablomed » 7 lut 2010, o 22:44

no ale boczne kable modułocewki to jest plus po zapłonie, nie zabezpieczony żadnym bezpiecznikiem oraz masa, więc konkretnie sprawdż czego brak mierząc między tymi stykami a klemami aku. Może stacyjka poszła, kontrolki się palą po włączeniu zapłonu? Bo jeśli się palą to stacyjka ok i masz szukanie po okablowaniu którego współczuję. Chyba że brak jest tylko prądu impulsowego w zielonym kablu?

[ Dodano: 2010-02-07, 21:47 ]
sprawdź jeszcze bezpiecznik 15, a może brak zasilania ECU a a z tym napięciem coś nie tak pomierzyłeś - to do sprawdzenia najlepiej przez podmianę przekaźnik z nadrukiem 30 lub 32
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piotrus23 » 7 lut 2010, o 22:50

pablomed napisał(a):no ale boczne kable modułocewki to jest plus po zapłonie, nie zabezpieczony żadnym bezpiecznikiem oraz masa, więc konkretnie sprawdż czego brak mierząc między tymi stykami a klemami aku. Może stacyjka poszła, kontrolki się palą po włączeniu zapłonu? Bo jeśli się palą to stacyjka ok i masz szukanie po okablowaniu którego współczuję. Chyba że brak jest tylko prądu impulsowego w zielonym kablu?

[ Dodano: 2010-02-07, 21:47 ]
sprawdź jeszcze bezpiecznik 15, a może brak zasilania ECU a a z tym napięciem coś nie tak pomierzyłeś - to do sprawdzenia najlepiej przez podmianę przekaźnik z nadrukiem 30 lub 32
kontrolki pala ale czasem znikaja i zostaje kontrolka od ładowania tylko wytłumacz mi co jak sprawdzic podac plusy czy mase bo mechanike ogarniam ale elektryk ze mnia ciulowy napisz to łopatologicznie
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez pablomed » 8 lut 2010, o 22:30

no to najpierw wyjmij wtyczkę cewki, włącz zapłon, sprawdź czy pomiędzy bocznymi stykami we wtyczce jest napięcie jak w aku, niech kolega w tym czasie rusza kluczykiem na boki a Ty patrz czy to napięcie nie zanika. W ten sposób sprawdzisz czy cewka jest zasilana i czy kostka stacyjki nie jest uszkodzona
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piotrus23 » 8 lut 2010, o 22:41

pablomed napisał(a):no to najpierw wyjmij wtyczkę cewki, włącz zapłon, sprawdź czy pomiędzy bocznymi stykami we wtyczce jest napięcie jak w aku, niech kolega w tym czasie rusza kluczykiem na boki a Ty patrz czy to napięcie nie zanika. W ten sposób sprawdzisz czy cewka jest zasilana i czy kostka stacyjki nie jest uszkodzona
sprawdzalem napiecie przy cewko module i go tam nie ma napiecie jest tylko przy aparacie na 1 i3 styku jak je zwieram to sie wtryski odzywaja
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez pablomed » 9 lut 2010, o 12:05

no więc trzeba dojść dlaczego niema napięcia na cewce, żadnych przekaźników niema po drodze , stacyjka i kable.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piotrus23 » 9 lut 2010, o 21:28

ok zrobione musialem powalczyc ze skrzynka bezpieczników
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości