Podczas jazdy szarpie, robi żabki, gaśnie-jaka przyczyna????

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Podczas jazdy szarpie, robi żabki, gaśnie-jaka przyczyna????

Postprzez piotr_lyszcz » 4 mar 2008, o 00:09

Pomóżcie Pliss. Sprowadziłem autko. Już podczas powrotu z niemiec autko podczas prękosci nawet 100-130 km/h zaczęło robic żabki tzn, spadały obroty i gasł i znowu w jeździe się zapalał..Tu na miejscu powiedziano mi ze to przepustnica, więc wymieniłem i znowu to samo, obroty nadal są nierówne i gaśnie i żabki robi.. wymienione mam filtry oprócz paliwa... Jeśli mieliście taki przypadek to podzielcie się jak usuneliście tę usterkę lub jaka moze by tego przyczyna..może to jakieś brudy w baku zapychają przewód paliwowy?? Czy może ze świecami coś nie takk.....
Proszę o odpowiedzi i podpowiedzi !!! Bo pewnie jak pojadę do pięciu różnych mechaników to każdy z nich tez powie coś innego....
z góry dziękuję !!!
GOLF III 1.6 AEE WIELOPWTRYSK 75 KM - MOJA NIUNIA KTÓRA PŁATA MI FIGLE:)))
piotr_lyszcz
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 23:55
Lokalizacja: OPOLE

Podczas jazdy szarpie, robi żabki, gaśnie-jaka przyczyna????

 

Postprzez prezesik » 4 mar 2008, o 00:25

Pierw wymienić filtr paliwa, może być tak zapchany, że pompka nie będzie podawała odpowiedniego ciśnienia paliwa do wtrysku.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Imper » 4 mar 2008, o 00:31

potem sprwadz silniczek krokowy uszczelke pod glowica i oczywiscie zaplon caly kable itp. to mzoes sam zdiagnozowac bez adncyh ksoztow wiec do dziela
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez marcinsze » 4 mar 2008, o 18:45

Nie wiem czy podczas jazdy z prędkością ok. 100km/h może to być przyczyną szarpania ale sprawdź sobie podstawę wtrysku (taka metolowo gumowa podstawa). Mi szarpał jak ruszałem a także jak przyspieszałem ale tylko na 1 i 2. Przyczyną była pęknięta podstawa wtrysku, ale nie wiem jak w Twoim golfiku wygląda system wtrysku paliwa. Ja mam silnik 1.8 i jednopunktowy wtrysk paliwa. A tak wyglądała moja pęknięta podstawa wtrysku (kliku mechaników mówiło mi że to dość częsta "przypadłość"):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Silnik łapał lewe powietrze.
marcinsze
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 30 paź 2007, o 23:54
Lokalizacja: Borowa

Postprzez qbic1983 » 4 mar 2008, o 21:44

moze pompa paliwa,nie podaje odpowiedniego cisnienia...
qbic1983
Czytacz
 
Posty: 132
Dołączył(a): 26 sty 2008, o 19:48
Lokalizacja: Witnica

Postprzez kokosik_20 » 5 mar 2008, o 11:13

podstawa gaznika lub jak to kolega napisal podstawa wtrysku silnik dostaje lewego powietrza ise pieprzy juz wszystko mialem takie cos,koszt to okolo 80 zlotych
Avatar użytkownika
kokosik_20
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 11 paź 2007, o 18:40
Lokalizacja: Drawsko Pom

Postprzez hossbos » 8 mar 2008, o 00:16

Tez juz wymienialem ,ale te szarpanie mialem tez podobny przypadek przewody wysokiego napiecia byly walniete wymienilem 4 na drugi dziec jebnol od cewki do kopulki 5 po wymianie bylo dobrze :-)
hossbos
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:49
Lokalizacja: z internetu

Postprzez Janek » 9 maja 2008, o 18:19

Witam mam taki sam problem, na pewno nie jest to podstawa wtrysku, bo jest to wielowtrysk a tam niema czegoś takiego. może ktoś pomóc?
Janek
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 9 maja 2008, o 18:17
Lokalizacja: Internet

Postprzez mattju » 12 maja 2008, o 22:31

Witam.

Czy wspomnianym "żabkom" towarzyszy efekt "zero obrotów" na obrotomierzu? Tzn. czy są chwile w których obrotomierz pokazuje 0 obr/min a silnik pracuje (ze znikomą mocą)?
mattju
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 17:38
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez simon220 » 14 maja 2008, o 18:23

mattju napisał(a):Witam.

Czy wspomnianym "żabkom" towarzyszy efekt "zero obrotów" na obrotomierzu? Tzn. czy są chwile w których obrotomierz pokazuje 0 obr/min a silnik pracuje (ze znikomą mocą)?



Wlasnie, ja tak mam ze czasami obrotomierz wskazuje 0 obr po czym wraca do normy, czasami tez szarpie przy przyspieszaniu :/
Avatar użytkownika
simon220
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 1 maja 2008, o 17:52
Lokalizacja: Lublin

Postprzez mattju » 14 maja 2008, o 22:45

W moim dieselku przyczyną takiego zachowania było naruszone połączenie czujnika obrotów wału korbowego z komputerem. Po prostu kabel był przetarty w jednym miejscu, tuż koło wtyczki przy bloku silnika. Dowiedz się który to kabel w Twoim benzyniaku i poruszaj nim w okolicy owej wtyczki przy odpalonym silniku. Jeśli silnik będzie próbował zgasnąć to masz przyczynę. Jeśli to nie pomoże w diagnozie to w drugiej kolejności radzę podłączyć się przez VAG do komputera i odczytać kody błędów.
mattju
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 17:38
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez simon220 » 14 maja 2008, o 22:50

popatrze, dzisiaj jechalem, wszystko bylo ok, czasami podszarpywal (ale to pewnie kable) az dojezdzajac do swiatel zgasl... poczym zapalil i znowu zgasl, musialem trzyamac go na obrotach zeby jechal... ale dzialo sie tak przez pare minut i znowu zgasl.... a pozniej wszystko jak gdyby nic wrocilo do normy.. co z nim???? :-(

[ Dodano: 2008-06-01, 15:34 ]
czujnik prędkości wału, jesli jest walnięty silnik nagle gasnie po czym sam odpala
Avatar użytkownika
simon220
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 1 maja 2008, o 17:52
Lokalizacja: Lublin

Następna strona

- - - strony internetowe kielce



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 25 gości