Pomiar ciśnienia 14 Tylko co i jak z wymianą uszczelek popyc

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Pomiar ciśnienia 14 Tylko co i jak z wymianą uszczelek popyc

Postprzez k-m-r1 » 17 cze 2012, o 15:32

po przegrzaniu auta takie objawy ...
dac kobiecie auto :P

Mam takie pytanie czy sprężanie prawie 14 to normalne?
na wszystkich jest równe około 13,8 do 14.1
czy dobrze je wykonałem bo silnik był ciepły około 30-40 stopni
ktoś inny mi powiedział że ma byc gorący 70-80 ?????

kolejna sprawa to wymiana uszczelki
z racji tej że w płynie pojawił sie olej i ubyło płynu
bąbelek nie widziałem w zbiorniku

no i wymiana popychaczy jak wygląda? klepią stukają nagram filmik
bo jakoś mało tematów prucz polecanych jednej firmy INA

- zdemontować rozrząd 'poradze sobie
- zdemontować pokrywę wałków rozrządu 'da sie zrobic
- zdemontować kolektory jak sruby nie ukrece :)
- dać głowicę do specjalistycznego zakładu w celu splanowania - zgodnie ze sztuką jest to wymóg brat załątwi za flaszke w zakłądzie gdzie formy wtryskowe robią
- przy okazji pytałaś co jeszcze można zrobić: wymienić uszczelniacze zaworów i dotrzeć zawory docieranie zaworów brat robił ale nie wiem czy warto i co to mi da?
- splanowaną głowicę zamontować, śruby dokręcać w odpowiedniej kolejności, na 4 fazy, z użyciem klucza dynamometrycznego klucz kupi sie na allegro
- złożyć poprawnie rozrząd - zaleca się wymianę paska przy demontażu rozrządu gorzej z ustawieniem chodź musze sprawdzic czy nie jest przestawiony bo jakos mocy nie ma :/
- zmontować kolektory albo to co z nich zostanie :)
- zmontować dekiel zaworów i nowa uszczelka też
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Pomiar ciśnienia 14 Tylko co i jak z wymianą uszczelek popyc

 

Postprzez Imper » 18 cze 2012, o 01:57

1. takie cisnienie sprezania miesci sie w granicach normy
2. silnik musi byc rozgrzany do 90 stopni
3. niekoniecznie musiala Ci pasc uszczelka pod glowica. Jest szansa ze to ktorys z kanalow wodnych pekl i dlatego obie te ciecze sie mieszaja
4. Wymiana popychaczy jest banalna. Sciagasz pokrywe zaworow, demontujesz walek rozrzadu. wyciagasz paluchami szklanki, wsadzasz nowe i skladasz w odwrotnej kolejnosci. Popychacze miekkie to te "uszkodzone" twarde moga zostac.
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez k-m-r1 » 18 cze 2012, o 10:33

a skąd mam wiedzieć że to kanałek a nie uszczelka
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez PiJey88 » 18 cze 2012, o 15:00

jak zdejmiesz głowice będzie widać pęknięcie lub ślad na uszczelce gdzie puszczała
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości

cron