Pomoc w diagnozie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez mateusz_918 » 25 lis 2012, o 15:36

netka22 napisał(a):to co się z moim dzieje to już w ogóle długa historia więc skrócę :D w ciągu ponad miesiąca spierdzielił się trzeci raz, najpierw cewka zapłonowa, później pompa paliwa, teraz znów gaśnie i nie wiem od czego.. zdarza się, że odpala za 1szym razem i da się jechać, a raz w ogóle nie odpali. sytuacja jak ta dokładnie: http://www.youtube.com/watch?v=w5Ip0-QXYn4

jak na razie w krk mnie nie ma, mam zamiar przyjechać wieczorem, o ile odpali :D


może to być wina przepływomierza powietrza, wężyków podcisnieniowych, bądź samej przepustnicy. No ty jako kobieta sory no ale nieporadzisz sobię więc jedź do mechanika i powiec mu to jak bedzie robił to weś popytaj co to może byc i pisz na forum my ocenimy czy cie w wała nierobi mechanik bo kobiety często na niewiedzy cierpią$$
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez PanSonick » 25 lis 2012, o 21:17

wiec tak niewiem co było przyczyną ale jakos mu przeszło zalałem dobre paliwko i smiga jak trzeba
Avatar użytkownika
PanSonick
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 14 lip 2012, o 12:44
Lokalizacja: kraków

Postprzez netka22 » 25 lis 2012, o 21:55

to masz szczęście i oby jak najdłużej trzymało :P bo mój odmówił posłuszeństwa, a wczoraj i dziś do południa chodził.. ale poczekam i zobacze, może się dowlecze do krk :P
Avatar użytkownika
netka22
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 23:17
Lokalizacja: kraków

Postprzez lukasz16100 » 26 lis 2012, o 16:51

Ja mam dokładnie to samo co netka i ten gościu z tego filmiku, zapala, ale nie utrzyma obrotow tylko odrazu gasnie.. a jak odpalam jednoczesnie wciskajac pedal gazu to idzie ale siee ławi, i dajmy ze pedal gazu mam w jednej pozycji wcisniety to i tak sie zadlawi tak jakby nie dostawal paliwa i zgasnie. Pompa sprawna. A i jeszcze jedno jak zrobie resa to 2-3 dni jezdzi bdb pali i smiga na benzynie. Na Gazie nie ma tych prblemow.
dodam jeszcze ze auto kupione na gieldzie i jeden mechanik mi powiedizal ze byl robiony swaap silnika ze wczesniej byl niby diesel teraz jest AAM 1,8 75KM.. a stwierdził to po niepodlaczonych wgl. kablach od podcisnienia, takie cyrki tam mam pod maska, robie fotke jak bedzie potrzeba tych wężyków, myslicie ze to bd przyczyna ?
lukasz16100
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 19:07
Lokalizacja: SPS

Postprzez trollu » 26 lis 2012, o 18:34

skoro piszesz że na gazie jest ok a po resie 2-3 dni masz spokój to po prostu ECU chwyta błędy od LPG i się takie cuda dzieją, coś z przepustnicą
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez netka22 » 26 lis 2012, o 19:16

lukasz16100 napisał(a):Ja mam dokładnie to samo co netka i ten gościu z tego filmiku, zapala, ale nie utrzyma obrotow tylko odrazu gasnie.. a jak odpalam jednoczesnie wciskajac pedal gazu to idzie ale siee ławi, i dajmy ze pedal gazu mam w jednej pozycji wcisniety to i tak sie zadlawi tak jakby nie dostawal paliwa i zgasnie. Pompa sprawna. A i jeszcze jedno jak zrobie resa to 2-3 dni jezdzi bdb pali i smiga na benzynie. Na Gazie nie ma tych prblemow.
dodam jeszcze ze auto kupione na gieldzie i jeden mechanik mi powiedizal ze byl robiony swaap silnika ze wczesniej byl niby diesel teraz jest AAM 1,8 75KM.. a stwierdził to po niepodlaczonych wgl. kablach od podcisnienia, takie cyrki tam mam pod maska, robie fotke jak bedzie potrzeba tych wężyków, myslicie ze to bd przyczyna ?


Ja też jak odłączyłam akumulator na kilka sekund od razu palił. U mnie VAG pokazał immobiliser i czujnik halla. Błędy skasowałam i zobaczymy jak znów będzie problem trzeba go znów podpiąć i wtedy się okaże, które z nich jest przyczyną.
Avatar użytkownika
netka22
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 23:17
Lokalizacja: kraków

Postprzez lukasz16100 » 26 lis 2012, o 22:37

Możesz napisać coś wiecej, co mógłbym sprawdzić, jak wyeliminować tą usterke, bo zima sie zbliza i jest lipa bo nazimnym silniku na gazie nie pojeżdżę a na benzynie sie nie da, bo szarpie..
lukasz16100
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 19:07
Lokalizacja: SPS

Postprzez netka22 » 26 lis 2012, o 22:55

lukasz16100 napisał(a):Możesz napisać coś wiecej, co mógłbym sprawdzić, jak wyeliminować tą usterke, bo zima sie zbliza i jest lipa bo nazimnym silniku na gazie nie pojeżdżę a na benzynie sie nie da, bo szarpie..


Podjedź do mechanika żeby sprawdził Ci auto na komputerze (koszt około 40zł z tego co wiem, ja miałam akurat po znajomości za darmo), on Ci powie jakie masz błędy, bo też możesz mieć coś innego, ale w moim przypadku wyskoczyły dwa tak jak pisałam. I immobiliser mam musowo do naprawy albo całkowitego odłączenia (jak kto woli), bo trzeba umiejętnie pokombinować pilotem i akumulatorem, wtedy odpala. A jeśli wyjdzie, że czujnik halla też do wymiany, to można kupić kopułkę i palec, ale ponoć lepiej w całości. Jeśli wyjdzie Ci to samo, co mi to koszt naprawy immobilisera- ok. 100zł (nie jestem tej ceny pewna, bo to wszystko zależy), a koszt kompletu do czujnika to ok. 50 zł plus robocizna, chyba że sam się podejmiesz ;)
Avatar użytkownika
netka22
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 23:17
Lokalizacja: kraków

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości