Pomocy 1.6 AEK

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Pomocy 1.6 AEK

Postprzez bercikhoop » 11 lip 2012, o 16:24

Jak jest ciepło upalnie to nieciagnie, nie wkręca sie na obroty i strzela w wydech silnik 1.6 aek 101 km
Jak jest chlodno to jedzie malowiele , jak odlacze czujnik temperatury cieczy to lepiej jedzie
Czujnik temperatury wymieniony na nowy orginalny i to samo
Ostatnio edytowano 12 lip 2012, o 20:26 przez bercikhoop, łącznie edytowano 1 raz
bercikhoop
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 mar 2011, o 10:15
Lokalizacja: Brodnica

Pomocy 1.6 AEK

 

Postprzez trojeczkaGT » 11 lip 2012, o 16:59

a jak sonda ?? moze ma za bogata mieszanke + cieple powietrze i ma mula ??
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez greg001 » 12 lip 2012, o 02:44

odepnij sondę i zobaczy czy będzie lepiej...
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez KaMe101 » 12 lip 2012, o 08:27

Ja miałem podobnie. Nie wkręcał się na obroty, strzelało z rury przy gazowaniu, ledwo co jeździł. Okazało się ze pompa paliwa podawała za niskie ciśnienie i musiałem ją wymienić. Najlepiej sprawdź jakie ciśnienie podaje pompa paliwa.
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez bercikhoop » 19 lip 2012, o 19:53

po odpieciu sondy przez dzien bylo dobrze
a teraz sa nowe oznaki szarpie chwile jedzie dobrze za chwile muli :przestraszony:
bercikhoop
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 mar 2011, o 10:15
Lokalizacja: Brodnica

Postprzez greg001 » 19 lip 2012, o 23:12

może faktycznie pompa paliwa
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 19 lip 2012, o 23:36

Zrestartuj sterownik i zobacz
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez JACO1111 » 28 wrz 2012, o 20:09

jak zrestartować sterownik :-o
JACO1111
JACO1111
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 wrz 2012, o 18:16
Lokalizacja: Bukowno

Postprzez Ranger » 28 wrz 2012, o 23:08

odłączając akumulator na pół godziny :ninja:
Avatar użytkownika
Ranger
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 27 sty 2012, o 17:27
Lokalizacja: Mysłowice

Postprzez bercikhoop » 4 paź 2012, o 00:14

wymienilem aparat zapłonowy i jest lepiej bo juz jeżdzi ale nie dokonca tak jak powinien
caly czas ma mula ciagnie dopiero od okolo 3500-4000 obr bez różnicy czy to pb czy lpg te same objawy
chodzi dobrze tylko na ssaniu( znaczy ma moc ) przez jakies 300-400 metrow a pozniej muł
jak jade na równym gazie to poszarpuje chwile (ułamek sekundy) ciągnie i muli
tak jak by cos nie łączylo niewiem czy to jakis zimny lut czy tez kabel może jakis złamany
bercikhoop
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 mar 2011, o 10:15
Lokalizacja: Brodnica

Postprzez pietrasiak2 » 4 paź 2012, o 08:14

A może czujnik temperatury zasysanego powietrza poleciał? Ale najszybciej to z układem paliwowym będzie kłopot sprawdzałeś jakie ciśnienie daje pompa? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości