przez SotoM » 17 lut 2009, o 23:23
to musiał byś podjechać na komputer-moze jakieś błedy wypluje... i tez mozesz porównać wskazania czujnika temp. na komputerze diag. na ciepłym silniku jaka pokazuje ci zegar a jaką pokaze ci komp.diag. moze czujnik podawać sygnał do ECU ze silnik jest zimny i ECU ładuje wiekszą dawke paliwa tzw rozruchową (ssanie) i dltego moze wiecej palić - równiż też jest wazny układ wysokiego napiecie czyli świece przewody itd... bezie za słaba iskra na swiecach to nie spali podanego paliwa tylko je wyrzuca w ukł.wydechowy i zalewa silnik dlatego moze ci kulawo chodzić...
zapłon kiedy był sprawdzany?? wystarczy takze ze przeskoczy ci pasek o 1 zab na rozrządzie i tez bedzie duzo zarł paliwa... takze nie obejdzie ci sie aby oddać auto do mechanika - najwyzej wypisz wniosek o urlop i pojedź do jakiego fachowca....