Pomocy juz nie mam siły do niego ( brak mocy)

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Pomocy juz nie mam siły do niego ( brak mocy)

Postprzez Franeczek » 13 kwi 2015, o 22:32

Witam kolegów prosze was o pomoc bo juz mi sie plakać chce z nerwów. kupilem sobie golfika GTI 2.0 115 km rocznik 93 wiec silnik bedzie chyba 2E. patrzylem forum interent chyab caly przekopalem i nie znalazlem sensownych odp. a więc gdy sie nagrzeje nie ma mocy potrafi zgasnac przy dojeździe do np świateł. jak zimny to idzie chociaż ostatnio jak zimny to zaczął już świrować. obroty potrafią zatrzymac co jakis czas na 1100 jakby sie zawiesily ale czesciej jest normalnie i schodza poniezej 1000. wymienilem przewody i świece i nic. postawiłem go do elektryka nic mi nie powiedział sensownego oprócz tego że jak otworzy korek od oleju na rozgrzanym to silnik sie dusi i to go niepokoi. po drugie dzis puscil mi zbiornik plynu chłodnicy przy mocniejszym gazowaniu zaczal sie wylewac płyn z tej dziurki na zbiorniku. juz nie moge prosze was o Rady :(. auto podpinane do kompa i wyskoczyl jakis bład czujnika stuków czy coś takiego.
„Co się stanie gdy jadąc z prędkością światła włączysz przednie reflektory?”
Avatar użytkownika
Franeczek
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 12:46
Lokalizacja: Kraśnik
Rocznik: 1993
Silnik: 2.0 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Pomocy juz nie mam siły do niego ( brak mocy)

 

Postprzez GolfiarzJR » 14 kwi 2015, o 00:19

Franeczek, Będziesz miał do wymiany czujnik spalania stukowego prawdopodobnie , czasem występuje że silnik jest mułowaty w 2.0 , sprawdź kable które idą do niego czy nie ma jakiejś przerwy jak nie ma to trzeba będzie wymienić , wydaje mi się że jak to wymienić powinno być lepiej , ale obawiam się że będziesz miał coś grubszego do roboty w silniku nie jestem wstanie stwierdzić co
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Franeczek » 14 kwi 2015, o 16:23

GolfiarzJR, a z tymi objawami z otwarcie korka od oleju moze to być głowica ???? kurde oby nie ale taki elektryk tez podpowiedział.
„Co się stanie gdy jadąc z prędkością światła włączysz przednie reflektory?”
Avatar użytkownika
Franeczek
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 12:46
Lokalizacja: Kraśnik
Rocznik: 1993
Silnik: 2.0 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 14 kwi 2015, o 16:25

Franeczek, Nie znam się aż tak bardzo , ale mozłiwe ze ten czujnik wszystko tak powoduje , czekaj na opinie innych
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez murgen » 14 kwi 2015, o 17:00

Skoro wywala plyn to jest bardzo mozliwe ze uszczelka pod glowica poleciala, wygoogluj sobie jak sprawdzic . No i pierwszy problem wyglada na padniety czujnik halla, vag nic nie pokazal ??
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Franeczek » 14 kwi 2015, o 17:46

murgen, u mechanika byl podpinany pod taki komp na bluetooth. a drugi raz u elektryka to juz z lapkiem i u mechanika wyskoczyl czujnik tego spalnia stukowego czy cos a u elektryka tylko z ABS ( niesprane czujniki). dzis auto postawiłem do znajomego mechaniora i ma spr to chłodzenie no i to prace silnika. temp na zegarze 90 podnioslem maske i zaczal sie pooli podnoscic stan plynu po paru sekundach znowu zaczelo wywalac z tej dziurki. POMOCY DRODZY KOLEDZY :(
„Co się stanie gdy jadąc z prędkością światła włączysz przednie reflektory?”
Avatar użytkownika
Franeczek
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 12:46
Lokalizacja: Kraśnik
Rocznik: 1993
Silnik: 2.0 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 14 kwi 2015, o 20:09

Franeczek napisał(a): a z tymi objawami z otwarcie korka od oleju moze to być głowica

W żadnym wypadku ,w silniku 2E jest tak że cały układ dawkowania w dużym stopniu jest oparty na podciśnieniach ,więc wszystkie wężyki podciśnieniowe muszą być szczelne ,a otwarcie korka od oleju ma objaw taki że auto przygasa i to jest objaw normalny dla tego silnika .

[ Dodano: 2015-04-14, 19:25 ]
Franeczek napisał(a): po drugie dzis puscil mi zbiornik plynu chłodnicy przy mocniejszym gazowaniu zaczal sie wylewac płyn z tej dziurki na zbiorniku

Sprawdź płyn na zawartość CO2 w zbiorniczku ,jak jest ok to zmień korek od zbiorniczka wyrównawczego i sprawdź termostat czy otwiera się .
Franeczek napisał(a):więc gdy sie nagrzeje nie ma mocy potrafi zgasnac przy dojeździe

Podejrzewałbym czujnik na króćcu ten na cztery piny lub sondę ,czujnik możesz sprawdzić sam Obrazek
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Franeczek » 14 kwi 2015, o 22:37

MiroGti, Jeśli ten czujnik na króćcu to jest czujnik temp to został dziś wymieniony. i elektryk jakiś test zrobił z papierkiem i wydechem. jak podstawił papierek pod wydech to podobno go chciał wciągnąć a nie wypychać.
„Co się stanie gdy jadąc z prędkością światła włączysz przednie reflektory?”
Avatar użytkownika
Franeczek
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 12:46
Lokalizacja: Kraśnik
Rocznik: 1993
Silnik: 2.0 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 15 kwi 2015, o 20:01

Franeczek napisał(a): elektryk jakiś test zrobił z papierkiem i wydechem. jak podstawił papierek pod wydech to podobno go chciał wciągnąć a nie wypychać.

:-o Zmień mechanika ,bo ci odkurzacz z tego auta zrobi ,a tak na poważnie to sprawdź płyn chłodniczy na zawartość spalin w układzie i będzie wszystko jasne czy upg jest do wymiany czy nie .
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Franeczek » 15 kwi 2015, o 23:12

Drodzy koledzy bardzo dziękuje za chęci pomocy sgestie itp. Autko stoi już u mojego szamana który puka w niego kością i sprawdza co sie z mą perełką dzieje. jeśli bede już wiedział co i jak napewno tutaj napisze choćby po to aby inni nie zakładali już takiego samego tematu.

[ Dodano: 2015-04-16, 22:42 ]
jak obiecałem tak pisze. odebrałem dziś moją niunie od szamana poradził sobie w wwalajacym płynem chłodniczym. winowajcami okazali sie termostat i zapchane przewody chłodnicze. a czasami falującymi obrotami nic nie zrobił ponieważ juz nie starczyło czasu.
„Co się stanie gdy jadąc z prędkością światła włączysz przednie reflektory?”
Avatar użytkownika
Franeczek
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 12:46
Lokalizacja: Kraśnik
Rocznik: 1993
Silnik: 2.0 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości