pomocy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

pomocy

Postprzez darius84 » 10 cze 2009, o 09:45

witam. mam malutki problem. kupilem golfika silnik 1.8ABS i czujnik temp.cieczy po rozgrzaniu wsazywal 70stopni,wiec wymienilem termostat. po wymianie 75-78stopni,wiec pomyslalem,ze to czujnik i wymienilem,ale zadnych zmian. ten czujnik steruje takze iloscia podawanego paliwa i wlasnie tak,jakby byl niedogrzany i sporo pali. do tego kiedy jest zimny i dodam mo gazu,to troche sie przydusi na chwile. jezeli ktos moze pomoc,to bedewdzieczny.

regulamin pisania tematów
4.1 - Temat - Powinien być sprecyzowany ,nie pisz rzeczy typu "co jest?" "nie działa?" "i co teraz!?"
:!:
Ostatnio edytowano 13 cze 2009, o 12:44 przez darius84, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
darius84
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 09:31
Lokalizacja: WCI

pomocy

 

Postprzez prezesik » 10 cze 2009, o 17:10

jakiej firmy termostat kupiłeś?
Jeżeli francuza VERNETa to du.. blada, bo VERNET współpracuje może i z innymi silnikami, ale nie z tymi z grupy VAG.
WAHLER to jest termostat, który jest dedykowany do tych silników.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Legionista » 10 cze 2009, o 17:38

czujnik tempperatury zapewne zły kupiłeś i ci zle pokazuje na zegarze także na komputer i może ci wiecej palic Auto, bo czujnik pokazuje na komputer ze jest na minusie temperatura
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez darius84 » 11 cze 2009, o 11:06

kupilem wlasnie wahlera i teraz na wskazniku temperatura wzrosla o pare stopni tylko. a co do czujnika,to chyba malo prawdopodobne,ze ten stary i ten,ktory kupilem sa do dupy. a moze komputer cos chrzani? myslalem tez,ze moze to sam wskaznik? albo moze pompa padla i slabo podaje na chlodnice,bo ten gorny waz od chlodnicy szybko robi sie goracy,a ten dolny od termostatu dlugo sie nagrzewa
Avatar użytkownika
darius84
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 09:31
Lokalizacja: WCI

Postprzez Legionista » 11 cze 2009, o 18:11

darius84, Powiem ci ze zależy jaki czujnik kupiłeś bo jak za 30 zł to mołżiwe ze padł też. tak jak u mnie połaszczyłem sie na tanizne i dupa z tego była. moze ci wskazówka owszme szwankowac ale dopiero wtedy jak bys ja dotyłam robił cośprzy niej. To tak jak by sie termostat nie otwierał ci i dlatego masz goracy górny a dolny długo sie nagrzewa.
Odpal na postoju i sprawdzaj kiedy puści termostat czy wogole to uczyni
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez darius84 » 12 cze 2009, o 11:45

wlasnie tez tani kupilem. a gdyby byl to czujnik,to odpalal by dobrze i na zimnym i na rozgrzanym silniku?

[ Dodano: 2009-06-12, 11:51 ]
Legionista, masz klime w swoim golfiku?
Avatar użytkownika
darius84
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 09:31
Lokalizacja: WCI

Postprzez Legionista » 12 cze 2009, o 13:24

darius84 napisał(a):wlasnie tez tani kupilem. a gdyby byl to czujnik,to odpalal by dobrze i na zimnym i na rozgrzanym silniku?

[ Dodano: 2009-06-12, 11:51 ]
Legionista, masz klime w swoim golfiku?


Owszem moze miec kłopoty z odpalaniem bo czujnik tem. pokazuje zła temperature na kompa.

Tak mam klime
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez darius84 » 12 cze 2009, o 13:42

Legionista, a zapala wlasnie dobrze. ja dopiero teraz kupilem wlacznik klimy i tam jest taki przycisk AC(domyslam sie,ze on zalacza klime) i drugi ze strzalka(prawdopodobnie steruje obiegiem) kiedy wlacze AC podswietla mi sie ten przycisk i wlaczaja sie wentylatory,a kiedy wcisne ta strzalke,to nic sie nie dzieje. tak powinno byc?
Avatar użytkownika
darius84
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 09:31
Lokalizacja: WCI

Postprzez krisss.79 » 12 cze 2009, o 14:10

Proponuje ci sprawdzic temperature w zbiorniczku wyruwnawczym albo podmienic zegary,moze to wlasnie licznik oszukuje,a problem z spalaniem nie lezy w ukladzie chlodzenia tylko gdzie indziej :-)
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez Legionista » 12 cze 2009, o 16:08

darius84, co do klimy to jak ma Przyciski dwa jeden od tego zeby klimka dmuchała normalnie a drugi po to zeby bardziej leciało zimno.
A u ciebie klimka dział wogóle...
krisss.79, Jeśli czujnik tem. padł to moze palic wiecej auto bo komuter dostaje złe dane temperatury..
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez krisss.79 » 12 cze 2009, o 17:49

Legionista wiem kolego ze czujnik moze odpowiadac za spalanie,ale czesto i gesto jest ze wszystko jest ok tylko licznik zle pokazuje,zreszta liczniki przed 95 to czesto szmelc jesli chodzi o wskazania na desce.pozdro :-D
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez darius84 » 12 cze 2009, o 18:01

Legionista, wlasnie to powietrze po wlaczeniu klimy nie jest takie zimne. a u ciebie po wcisnieciu tego przycisku ze strzalka cos sie dzieje? tzn powinienem cos zauwazyc,lub uslyszec?
Avatar użytkownika
darius84
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 09:31
Lokalizacja: WCI


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości