pomocy!

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

pomocy!

Postprzez pirlo » 4 lip 2008, o 15:41

dzis padł mi golf:( nie wiem co sie stało chodził normalnie cały dzien wczoraj zrobiłem nim okolo 400 km w trasie i silnik sparawował sie rewelacyjnie a dzis jak jechalem do osrodka zdrowie jade szarplo dwa razy tak jakby na 3 gary potem na dwa chiałem pod górke podjechac i zgasł i koniec od tego mometu krece silnikiem a on nic

[ Dodano: 2008-07-04, 15:44 ]
a doadam ze wydaje mi sie ze nie mam paliwa w wezyku doprowadzajacym i jak kreciłem szwagier mi gadał ze nie widac paliwa w wezu czy to pompka?? czy jakis czujnik padł?? gdzie ona sie znajduje ??
pirlo
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 21:49
Lokalizacja: głogów

pomocy!

 

Postprzez darkside13 » 4 lip 2008, o 15:51

A temperatura ok ?? woda z chlodzenia jest ??
darkside13
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 4 lip 2008, o 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez pirlo » 4 lip 2008, o 15:55

woda jest temperatura była raczej cały czas na 90 a teraz ci nie powiem bo silnika odpalic nie moge
pirlo
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 21:49
Lokalizacja: głogów

Postprzez Zico63 » 4 lip 2008, o 16:48

Pompa paliwa jest w baku, razem z czujnikiam paliwa. Po włączeniu zapłonu ale nie silnika pompka ma na chwilę buczeć i po ok 3-5 sekundach sama się wyłącza.
Bezpieczni od pompy to nr 18 - żółty (piąty od prawej)
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez pirlo » 4 lip 2008, o 19:30

ale pompa niby chodzi daje paliwo niby słaychac buczenie , ale próbwałem nalac bezposrednio palioa do gardziela i dalej nic silnik wogóle sie nieodezwał!! iskra na swiecach jest, cewka zimna wiec przebicia nie ma i co najciekawsze swiece cały czas sa suche juz dolałem ponad poł literatki paliwa beposrednio w gardziel a one dalej suche czyli niby silnik nie jest zalany, palec nowy, kopułka nowa kable tez nowe iskra naprawde spora wszystko przeczyszczone a on dalej milczy!!! a i rozrzad sie nieprzestawił bo sprawdzalismy, przypominam podczas jazdy chwile poszarpało wcisnołem sprzegło obroty spadły do okolo 300 i zgasł potem juz go nie mogłem uruchomic silnik 1,6 AEA benzyna bez LPG
pirlo
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 21:49
Lokalizacja: głogów

Postprzez Zico63 » 4 lip 2008, o 22:50

To już nie wiem... Może immobilizer?
Jeszcze mi przyszło na myśl: bezpieczniki nr 15 i 21 oraz przekaźniki w gnieździe 3 od lewej na górze i pierwszy z prawej na dole.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez przemo » 5 lip 2008, o 00:10

a moze czujnik halla. taki sam przypadek był tylko ze w audi 80 przyciagneli nam na warsztat wymienilismy go i samochodzik od pierwszego odpalił
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

Postprzez SotoM » 5 lip 2008, o 00:32

Pany a ten silnik posiada oprucz czujnika halla czujnik położenia wału korbowego w bloku?? bo tez moze być tak ze podaje iskrę w nie odpowiednim momencie
a nie macie mozliwosci podłączenia go pod VAGa??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez pirlo » 5 lip 2008, o 06:55

no wałsnie prawdopodobnie posiada czujnik polozenia walu korbowego i wczoraj dzwonilem do kumpla bo wymienil to jaka jedna z glownych i prawdopodobnych przyczyn dzis chyba bede musial go podlaczyc zreszta jak zrobie to sie odezwe i napisze co siadlo
pirlo
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 21:49
Lokalizacja: głogów

Postprzez marcin77 » 5 lip 2008, o 07:09

witam ja tez mam podobny problem tyle tylko ze ja jeszcze moge auto odpalic bylem u kilku mechanikow i nic jak samochod gasl tak dalej gasnie i nikt nie potrafi mi pomoc
marcin 77
marcin77
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 1 lip 2008, o 07:36
Lokalizacja: wloclawek

Postprzez pirlo » 5 lip 2008, o 09:18

a pod komputer podłaczaczałes?? ale niby jak czujnik obrotu padnie to wlasnie wogóle nie da rady uruchomic silnika
pirlo
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 21:49
Lokalizacja: głogów

Postprzez SotoM » 5 lip 2008, o 10:31

marcin77 napisał(a):witam ja tez mam podobny problem tyle tylko ze ja jeszcze moge auto odpalic bylem u kilku mechanikow i nic jak samochod gasl tak dalej gasnie i nikt nie potrafi mi pomoc

a jaki ty masz motor 2,0?? 115km kod 2E bo jesli tak to chyba masz komputer boscha digifanta a one nie są diagnozowalne.bynajmniej ja miałem taki i miałem ten problem ze komp.diagnostyczny wogole nie mogł sie połączyć z ECU widział jaki to komputer ale nie mogł go zdiagnozować.

[ Dodano: 2008-07-05, 10:32 ]
pirlo napisał(a):a pod komputer podłaczaczałes?? ale niby jak czujnik obrotu padnie to wlasnie wogóle nie da rady uruchomic silnika

no powiem ci ze nieraz tak sie czujas skończy ze da rade uruchomić.kilka razy tez mi8ałem takie zagwostki.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości