pompa paliwa a vag

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

pompa paliwa a vag

Postprzez Kasia_Kasia54 » 10 lut 2009, o 19:56

panowie czy vag mozna sprawdzic prace pompy paliw chodzi o golfa 1.4 benzyna
Kasia_Kasia54
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30 sty 2009, o 22:14
Lokalizacja: Bytom

pompa paliwa a vag

 

Postprzez K@mil » 10 lut 2009, o 19:58

Kasia_Kasia54 napisał(a):sprawdzic prace pompy paliw


a co masz na mysli ? prace tzn. czy dziala?? czy moze jak dlugo jeszcze pochodzi ?? :mrgreen:

Z tego co wiem to VAG nie ma takiej mocy sprawdzic dzialanie pompy paliwa... pompy wody tak ale paliwa nie... ale poczekajmy na innych uzytkownikow:)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Kasia_Kasia54 » 10 lut 2009, o 20:18

chodzi o ze samochod gasnie na wolnych obrotach i podczas jazdy i chcialam sprawdzic czy to wina pompy
Kasia_Kasia54
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 30 sty 2009, o 22:14
Lokalizacja: Bytom

Postprzez marcinkoz2910 » 10 lut 2009, o 20:31

Kasia_Kasia54 napisał(a):chodzi o ze samochod gasnie na wolnych obrotach i podczas jazdy i chcialam sprawdzic czy to wina pompy
możesz zrobić VAGiem test pompy na opcji TEST WYJŚĆ (łączysz się z silnikiem i wchodzisz na test wyjść i jednym z nich jest pompa a raczej przekaźnik ale słychać czy pompa pracuje czy nie ;] )
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez KristoF » 10 lut 2009, o 21:15

marcinkoz2910 napisał(a):ale słychać czy pompa pracuje czy nie

i tylko tyle.Pozatym auto by gasło tymbardziej na wyższych obrotach.Sprawdź silniczek krokowy, czasem sie psują.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez SotoM » 10 lut 2009, o 23:51

Kasia_Kasia54, odłacz + od akumulatora na minute i podłacz spowrotem. odpal silnik i niech pracuje na wolnych obr do momentu aż załączy sie wentylator... kolega miał ten sam obiaw w 1.4 co ty i to mu pomogło. jak reka odiął... a jeździł po mechanikach i mu wymyslali różne rzeczy. nawet zmienił cały kompletny aparat zapłonowy na nówkę i coś tam jeszcze i cały czas było to samo...
ale też podłącz auto pod VAG'a i zobacz czy posypia sie jakieś błedy...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez djdiabel666 » 11 lut 2009, o 15:54

Siemka sprawdz silniczek krokowy, i podjedz do mechanika bo moze rozregulowal sie, ( tzn. kolo przepustnicy masz taka srubke która sie reguluje obroty to tylko mechanik moze wyregulowac lub ktos kto sie na tym zna koszt ok 50 zł) ja mialem problem z obrotami skakal mi na obrotach na jalowym biegu ( tkz. luz) jesli to nie pomoze to jest jeszcze jedna opcja, przepustnica, mozesz jechac na przeglad silnika to kosztuje 150zł i powinni ci zrobic wszystko przy okazji co do przepustnicy mozesz ja przeczyscic sama, podjedz do motoryzacyjnego i kup spray do czyszczenia przepustnicy, przepustnice masz zaraz na koncu grubej rury ktora doprowadza powietrze, odkrec pasek trzymajacy ta rure i ja sciagnij psiknij w przepustnice kilka razy, caly syf z niej splynie, zaluz rure skrec obejme i gotowe ( uwaga! auto moze zapalic dopiero za kturyms razem jezeli nie zapali za pierwszym czy drugim razem nie panikuj zapali napewno) i powinno byc ok. mozliwe ze to sa swiece powykrecaj je i sprawdz czy nie sa mokre, przy okazji przeczysc je szczotka druciana lub papierem sciernym, co do pompy paliwa mozesz sprawdzic w nastepujacy sposub musisz znalezc dwa przewody z paliwem pod maska zasilajacy i powrót, odczep ten zasilajacy zapal samochód i zatkaj przewód palcem jak nie bedziesz mogla utrzymac przewodu toznaczy ze pompa ma dobre cisnienie jesli bedziesz mogla go utrzymac to znaczy ze pompa ma za malo bar i juz nie popchnie na wtryski ale to na samym koncu proponuje.



Moim zdaniem najprawdopodobniej przepustnica. Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
djdiabel666
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 lut 2009, o 22:27
Lokalizacja: szczecin

Postprzez SotoM » 11 lut 2009, o 23:24

djdiabel666, tu trochę nakreciłeś.zuważ że Kasia_Kasia54, ma silnik 1.4 a nie tak jak ty 2.0. to sa całkiem inne silniki inne rozwiazania...także sory ale twoja porada dla nie niej na nic sie nie przyda :-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez djdiabel666 » 12 lut 2009, o 14:30

SotoM spoko chcialem tylko pomóc.
Avatar użytkownika
djdiabel666
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 lut 2009, o 22:27
Lokalizacja: szczecin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości